مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاشی پرسلان استخری شیشه ای خرید عمده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزایای کاشی پرسلانویژگی کاشی پرسلان استخری شیشه ایخرید عمده کاشی پرسلان استخری شیشه ای
کاشی پرسلان استخری شيشه ای

اگر قصد خرید عمده کاشی پرسلان استخری شیشه ای با مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط را دارید می توانید با مراجعه به این مطلب از جدیدترین مدل ها و قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

استخرها جزو مکان های تفریحی و سالم برای افراد هستند که علاوه بر ظاهر و زیبایی آن، کیفیت و استحکام هم از ویژگی های مهمی ست که توقع می رود یک استخر با شرایط ایده آل داشته باشد. در انتخاب یک کاشی برای استخر سلیقه خریدار و متراژ استخر در اولویت است؛ اما در این بین برخی ویژگی های حائز اهمیتی نیز وجود دارند که باید آنها را در نظر گرفت و توجه ویژه به آنها داشت. در ادامه این مطلب با هم مروری بر این ویژگی ها خواهیم داشت.

کاشی پرسلان استخری شيشه ای

مزایای کاشی پرسلان

اولین و مهمترین مزیت پرسلان‌ها که آن را مناسب برای نصب در استخرها قرار می دهد، مقاومت عالی دربرابر نفوذ و ورود آب و رطوبت به داخل بافت کاشی است. مراحل پخت کاشی‌های پرسلان در دما و حرارت بسیار بالا باعث پیدایش این خاصیت در کاشی می شود و آن را مقاوم و ضدآب می کند.

وجود این ویژگی در کاشی پرسلان به شما کاربران این امکان را می دهد تا با خیال راحت این نوع کاشی را برای استخر خود خریداری کنید. و نگران این موضوع نباشید که ممکن است در مصرف بلند مدت، آب به درون کاشی نفوذ کند و شکل و کارایی کاشی از بین برود و نیاز به تعویض کاشی و صرف هزینه های اضافی به دنبال آن داشته باشد.

مزیت مهم بعدی دوام و استحکام عالی در مقابل تغییرات دمای محیط به خیلی گرم یا سرد است. این ویژگی کاشی پرسلان استخری را هماهنگ و سازگار برای استخرهای روباز و خارجی می کند تا در اثر تابش شدید نور خورشید و یا یخ زدن آب دچار شکستگی و ترک نشوند. این خصوصیت هم به کاهش هزینه های ناشی از خرابی کاشی ها کمک می کند.

به عنوان مزیت آخر به ضد ساییش و خط و خش بودن این کاشی ها اشاره می کنیم. که در اثر ضربه و تماس اشیاء خارجی و خشن دچار سایییدگی نمی شوند و زیبایی و جذابیت ظاهری و برق و درخشش سطح خود را به سادگی از دست نمی دهند.

کاشی پرسلان استخری شيشه ای

ویژگی کاشی پرسلان استخری شیشه ای

به صورت کلی کاشی های استخری که برای پوشش کف و بدنه استخر استفاده می شوند، به سه نوع اصلی تقسیم بندی می شوند:

1) کاشی شیشه ای

2) کاشی سرامیکی یا چینی

3) کاشی سنگ طبیعی

گفتنی است متنوع بودن طرح و رنگ کاشی پرسلان استخری شیشه ای آن را نزد معماران و مشریان بسیار محبوب و خواستنی کرده است و به نسبت دیگر کاشی های استخری پرفروش تر و پرطرفدارتر هستند. کاشی های شیشه ای علاوه بر تنوع در نقش و رنگ سطح کار های گوناگون و متفاوتی دارند. این کاشی ها با انوع لعاب براق، مات و لعاب های پولیش تولید می شوند. همچنین به دو نوع سطح صاف و برجسته ارئه می شوند.

این طیف گسترده و این حجم از رنگارنگ بودن سبب شده تا طراحان و کاربران بتوانند با دست باز و بدون محدودیت در انتخاب، به راحتی طرح های گوناگون و متعدد را طراحی و به عمل برسانند.

شما با بهره گرفتن از کاشی شیشه ای میتوانید استخری خاص، مدرن و منحصر به فرد داشته باشید که با دیزاین داخلی خانه همخوانی و هماهنگی دارد و هر زمان که از آن استفاده می کنید لذت کافی را همراه با حس رضایت ببرید.

کاشی پرسلان استخری شيشه ای

خرید عمده کاشی پرسلان استخری شیشه ای

حال سؤال اینجاست که چگونه میتوان کاشی پرسلان استخری شیشه ای را تهیه کرد و شرایط خرید عمده آن به چه صورت هست؟ اگر تصمیم خود را برای خرید این محصول گرفته اید و کالای مورد نیاز خود را با توجه به متن های بالاتر انتخاب کرده اید، می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید عمده و شرایط تحویل محصول با کارشناسان فروش از راه های زیر ارتباط بگیرید.

همچنین مشاوران فروش ما نیز آمادۀ راهنمایی و دادن مشاوره رایگان به شما خریدارن گرامی هستند تا کالای مدنظر را به درستی انتخاب و ثبت سفرش کنید.

 

بیشتر بخوانید: کاشی سرامیک پرسلان استخری آبی

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *