مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاشی سرامیک کلکته مشکی آشپزخانه و پذیرایی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی کاشی سرامیک کلکته مشکیکاربردهای کاشی سرامیک کلکته مشکیخرید و قیمت کاشی سرامیک کلکته مشکی

برای خرید کاشی سرامیک کلکته مشکی و سفید برای آشپزخانه و پذیرایی و قسمت های دیگر خانه و آشنایی با مشخصات و ویژگی های محصول این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

انسان ها با داشتن تفاوت زیاد در سلیقه و علاقه ها این نیاز را ایجاد می کنند تا تنوع طرح و رنگ های محصولات نیز متناسب با آن زیاد شود تا پاسخگوی هر سلقه و نیازی باشد. علاوه بر انسان ها، تنوع مکان ها با کاربری های مختلف نیز طرح و رنگ های هماهنگ و خاص خود را می طلبند.

اضافه شدن هر روزه به حجم این خواسته ها و نیازها سبب شد تا تولییدکنندگان و کارخانه داران طرح و نقش های متنوعی را در طیف گسترده‌ای از رنگ ها را به بازار ارائه دهند.

ویژگی کاشی سرامیک کلکته مشکی

در واقع سرامیک طرح کلکته نقشی‌ست الهام گرفته شده از سنگ طبیعی کلکته که بر روی سرامیک ها اجرا می شوند تا جایگزینی برای سنگ طبیعی باشند. طرح کلکته در الگوی خود دارای خطوط متعدد نازک و ضخیمی هست که گاهی درهم و نامنظم اند و گاهی مرتب و با هدف کشیده شده اند تا شکلی را بسازند.

این خطوط به رنگ های سفید، طلایی، طوسی و مشکی بر روی زمینه ای روشن تر و تیره تر، ضد این رنگ ها رسم می شوند تا خود را به خوبی نمیان کنند. کاشی سرامیک کلکته مشکی با دو رنگ رگه های سفید و طلایی موجود هستند.

طرح های نامنظم به طرح های چند فیس مشهورند که از دو تا ده فیس تنوع خطوط دارند. به طرح های منظم هم به اصطلاح بوک مچ و فورمچ می گویند که طرح هایی بسیار چشم گیر و جذاب هستند و معمولاً از ابعاد بزرگی برخوردارند و نصب آنها برای دیوارپوش گزینه‌ی مناسب تری است.

بودن این خطوط سفید و طلایی رنگ در طرح کلکته، به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب و استفاده از وسایلی با این دو رنگ، ترکیبی متضاد با رنگ مشکی کاشی سرامیک و البته هماهنگ با خطوط چيدمان کنید و تیره شدن بیش از اندازه محیط جلوگیری کنید.

کاربردهای کاشی سرامیک کلکته مشکی

اولین معیار در انتخاب هر چیزی طبیعتاً سلیقه و پسند شماست. اگر به سبک و دیزاین تیره علاقه دارید می‌توانید برای هر مکانی که در نظر دارید از کاشی سرامیک کلکته مشکی بهره بگیرید.

البته قبل از نصب آن این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ مشکی این طرح محیط را بسیار تیره و تاریک می‌کند و برای مکان‌های کوچک و کم نور گزینه خوبی نیستند و علاوه بر تاریک کردن فضا، آن را کوچکتر نیز نشان می‌دهند. در نتیجه بهتر است برای مکان‌های بزرگ با نورگیر های زیاد استفاده شوند.

کاشی‌ سرامیک کلکته مشکی را میتوان برای بخش های داخلی خانه مثل دیوار و کف حمام و سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه نصب کرد. همچنین برای قسمت های خارجی ساختمان مانند راهرو و راه پله، لابی، پارکینگ و حیاط قابل استفاده هستند.

لازم به ذکر است که کاربرد این کاشی سرامیک ها فقط به مصرف در آپارتمان های مسکونی محدود نمی شود و بهره گیری از آنها برای مکان های عمومی و رسمی مانند مجتمع های تجاری و اداری، رستوران و کافی شاپ، مراکز خرید و بوتیک ها انتخاب قابل قبول و خوبی است. 

خرید و قیمت کاشی سرامیک کلکته مشکی

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *