مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاشی سرامیک پرسلان استخری آبی با قیمت خرید عمده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی های کاشی سرامیک پرسلان استخریانواع طرح و رنگ کاشی سرامیک استخرینصب و شرایط نگهداری از کاشی سرامیک پرسلان استخریقیمت خرید عمده کاشی سرامیک پرسلان استخری آبی
کاشی سرامیک پرسلان استخری آبی

برای آشنایی کامل با کاشی سرامیک پرسلان استخری آبی و اطلاع از قیمت خرید عمده و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید به انتهای مطلب مراجعه کنید.

اگر به دنبال مصالحی با ویژگی‌های کامل برای طراحی و ساخت استخر خانگی خود هستید، امروزه کاشی سرامیک‌های پرسلان استخری جایگزین مناسبی بجای استفاده از آجر سنتی و سنگ‌های طبیعی عمومی هستند که می‌توانید با بکاربردن این کاشی سرامیک‌ها علاوه بر داشتن استحکام و داوم عالی‌، استخری لوکس و شیک داشته باشید.

کاشی سرامیک پرسلان استخری آبی

ویژگی های کاشی سرامیک پرسلان استخری

شرایط پخت و روش تولید کاشی سرامیک‌های پرسلان در دمای بسیار بالا باعث پدید آمدن ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر نفوذ آب، ضدلغزش بودن، تحمل تغییرات دمایی شدید، مقاومت در مقابل ضربه‌ها درون پرسلان‌ها می‌شود. به همین دلیل نصب کاشی سرامیک پرسلان در استخرهای خارجی مخصوصاً در مناطقی با آب‌وهوای بسیار سرد و گرم مناسب است.

از دیگر ویژگی های فوق العاده کاشی و سرامیک استخری تنوع عالی در رنگ و طرح است که این امکان را به شما می‌دهد متناسب با سلیقه و علاقه خود استخری خاص و بی‌نقص که مورد پسندتان هست را طراحی و بسازید.

انواع طرح و رنگ کاشی سرامیک استخری

همانطور که در بالا هم گفتیم این نوع کاشی سرامیک‌ها از طرح و رنگ‌های مختلف زیادی برخوردارند و در سه مدل مربعی و شش ضلعی و مستطیلی تولید می‌شوند. تنوع آنها حتی به نسبت کاشی و سرامیک مخصوص ساختمان بسیار بیشتر هست و دست طراحان و مشتریان برای هر نوع سبک و انتخابی باز است. در ادامه چند مورد از آنها را نام می‌بریم:

  1. شطرنجی
  2. میکس (چندرنگ)
  3. شیشه ای
  4. سنتی
  5. آجرنما
  6. سه بعدی
  7. طرح آب
  8. آبرنگی

طرح‌هایی که به آنها اشاره شد هر کدام در رنگ‌های زیبایی مانند سفید، آبی، سرمه ای، مشکی، طوسی، سبز، نارنجی، قرمز، زرد، گلبهی و طلایی ارائه میشوند. کاشی سرامیک پرسلان استخری را با دو نوع سطح کار برجسته و صاف و با لعاب های براق و مات از یکدیگر متمایز می‌کنند که این تمایز باعث تنوع و جذابیت هرچه بیشتر آنها میشود.

کاشی سرامیک پرسلان استخری آبی

نصب و شرایط نگهداری از کاشی سرامیک پرسلان استخری

 

مدل استخری در آن قرار است کاشی سرامیک ها را نصب کنید بسیار اهمیت دارد؛ چرا که اگر استخر شما شکل یا قسمت‌های گرد دارد باید از نصاب ماهر کمک بگیرید. همچنین کاشی سرامیک استخری در دو نوع پشت توری و معمولی ساخته می‌شوند؛ که نوع پشت توری در نصب راحت‌تر و کاهش زمان نصب بسیار کمک کننده است.

کاشی سرامیک پرسلان استخری آبی

قیمت خرید عمده کاشی سرامیک پرسلان استخری آبی

در قسمت های بالاتر به برخی از موارد مختلفی که در افزایش و کاهش قیمت کاشی و سرامیک استخری مؤثر اشاره کردیم. متنوع بودن ابعاد، نوع لعاب آن، درجه کیفیت، رنگ و طرح، نوع برش، میزان ضخامت، ضریب اصطکاک، پشت توری یا معمولی و برند تولیدکننده از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت این محصول هستند.

در حال حاضر کاشی سرامیک پرسلان استخری به عنوان یک محصول محبوب برای تزیین و ساخت استخرها به بهترین شکل ممکن شناخته می‌شود. استفاده از کاشی و سرامیک برای استخر این امکان را به شما می‌دهد تا استخری با دوام و منحصربه فرد در طول گذر زمان داشته باشید.

مجموعه‌ی ما می‌تواند محصول و کالای موردنظر شما را با بهترین شرایط و کوتاه ترین زمان برایتان تهیه و بدست شما برساند. به این منظور برای دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی در خصوص انتخاب کاشی سرامیکی مناسب، می‌توانید از راه های موجود در آخر سایت اقدام کنید. کارشناسان ما آماده‌ی ارائه خدمات و ثبت سفارشات شما خریداران عزیز هستند. 

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *