مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاشی بین کابینتی سفید طلایی قیمت استثنایی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی های کاشی بین کابینتی سفید طلاییخرید کاشی بین کابینتی سفید طلایی
کاشی بین کابینتی سفید طلایی

اگر به دنبال خرید کاشی بین کابینتی سفید طلایی و رنگ های جذاب دیگر با قیمت استثنایی هستید، می توانید با دنبال کردن این مطلب تا انتهای آن به قیمت ها دست پیدا کنید.

آشپزخانه از مهم ترین قسمت های هر خانه‌ای بشمار می آید. اگر شنیده باشید اصطلاحاً به قلب تپندۀ خانه هم معروف است. بنابراین طراحی و رنگ هایی که در محیط آشپزخانه بکار می روند از اهمیت ویژه ای برخوردارند. استفاده از طرح و رنگ های درست و مناسب در دیزاین آشپزخانه، کمک می کند تا آشپزخانه به فضایی دلچسب و جذاب تبدیل شود.
نصب و بکاربردن کاشی بین کابینتی سفید طلایی یکی از همین موارد است که بسیار در زیبایی و دلنوازی محیط آشپزخانه‌ی منزل شما تأثیرگذار است و باعث افزایش استحکام آن می شود.
کاشی بین کابینتی سفید طلایی

ویژگی های کاشی بین کابینتی سفید طلایی

نصب کاشی در فضای بین کابین های آشپزخانه ویژپی های بسیارخوبی را برای شما کاربران به همراه دارد که قصد داریم در این مطلب به چند مورد از آنها اشاره کنیم و به شناخت و آگاهی شما در اینباره کمک کنیم.

 

رسیدگی و تمیزکردن آسان: کاشی های بین کابینتی با داشتن سطح صاف و هموار شرایط نگهداری و شستوشوی راحت و آسان را فراهم کرده اند؛ به طوری که شما می توانید با صرف کمترین وقت و انرژی و با مواد پاک کننده رقیق سطوح چربی و کثیفی گرفته را تمیز کنید.

همچنین این کاشی ها ضدآب و سایش هستند. در مواردی که نیاز به نظافت جدی و سخت با آب و وسایل تیز و خشن باشد، به شما این اجازه را می دهد که با خیال آسوده و بدون نگرانی از خراب شدن آنها به تمیزکردن کاشی های خود بپردازید.

 

نصب و تعویض آسان: به دلیل ابعاد کوچک و مناسبی دارند کار نصب و چسابدن کاشی به دیوار را بسیار راحت می کنند. به علاوه مدل های پشت طوری آن را می توانید بدون استفاده از نصاب ماهر و با هزینه و صرف زمان کمتر، کاشی بین کابینتی خود را به بهترین شکل در آشپزخانه نصب کنید.

گفتنی است که اگر هر زمان از مدل کاشی ها خسته شدید یا به تنوع و تغییر نیاز داشتید و یا حتی کاشی ها کهنه و قدیمی شده بودند، می‌توانید با کمترین بودجه و خرج کاشی های خود را عوض و نو کنید. برای نصب هم نیاز به تعویض زیرکار ندارند و به راحتی بر روی کاشی‌های قدیمی چسبیده می‌شوند.

کاشی بین کابینتی سفید طلایی

کیفیت و استحکام: کیفیت بسیار خوب لعاب کار شده بر روی سطح کاشی و استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در ساخت این کاشیها سبب شده است تا کاشی بین کابیتی استحکام بالایی در برابر عواملی همچون ضربه و برخورد با شیء تیز، نفوذ چربی و روغن، موادشوینده اسیدی و حرارت بالا داشته باشد و در گذشت زمان به راحتی دچار آسیب و خرابی نشود و زیبایی، رنگ و کیفیت روز اول خود را از دست ندهد.

 

طرح و نقش رنگارنگ: گوناگونی نقش و نگار، طرح و رنگ این کاشیها از ویژگی هایی ست که نمی توان از کنار آن به راحتی عبور کرد. برخی از طرح های متنوعی که می توانیم برای شما نام ببریم: طرح سنگ های طبیعی، آینه، چوب، آجر و طرح های سه بعدی و سنتی است.

هر یک از این طرح های ذکر شده به تنهایی برای خود دارای طیف گسترده‌ای از رنگ های مختلف هستند که در تکامل و زیباسازی دیزاین آشپزخانه نقش بسزایی دارند.

 

همه‌ی ویژگی های گفته شده درباره کاشی بین کابینتی باعث شده است تا کارایی این کاشیها بسیار افزایش پیدا کند و به یک کاشی محبوب، پرطرفدار و کارآمد تبدیل شود؛ و کاربران و طراحان از بکارگیری و نصب آن در آشپزخانه ها و ایجاد فضایی شیک، مدرن و منحصربه فرد لذت کامل را ببرند.

کاشی بین کابینتی سفید طلایی

خرید کاشی بین کابینتی سفید طلایی

بعد بررسی و مطالعۀ برخی از ویژگی های کاشی بین کابینتی، حال که به انتهای مطلب رسیدیم نوبت به انتخاب و خرید این محصول می رسد. همانطور که می دانید قیمت ها در بازار بسیار متنوع است و حتی ممکن است یک کالای مشابه دو یا چند قیمت متفاوت داشته باشد.

اما مجموعه ما همواره در این تلاش است تا محصولات خود را با قیمتی استثنایی و ارزان به بدست مشتری برساند و علاوه بر قیمت بر روی کیفیت هم تمرکز کافی را دارد. ما با رعایت همه‌ی اصول در ارائه کاشی سرامیک سعی بر کسب رضایت کامل مشتریان خود داریم.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید کاشی بین کابینتی از طریق یکی از راه های موجود در انتهای سایت با واحد فروش ارتباط بگیرید و خرید خود را ثبت و نهایی کنید.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *