مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاشی آشپزخانه کلکته سفید پولیش

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع طرح و رنگ کاشی آشپزخانهمزایای کاشی آشپزخانه کلکته پولیشخرید کاشی آشپزخانه کلکته سفید پولیش

برای خرید کاشی آشپزخانه کلکته سفید، طوسی و طلایی پولیش و دریافت قیمت جدید و اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های کاشی مناسب برای آشپزخانه بدون مقدمه به سراغ مطلب زیر می‌رویم.

امروزه کاشی ها نقش پر رنگی را در آشپزخانه ها ایفا می کنند و برای پوشش کف و دیوار تماماً از کاشی ها بهره گرفته می شود. البته استفاده از آنها فقط به عنوان دیوارپوش و کفپوش و ایجاد استحکام نیست، بلکه هدف دیگر نصب کاشی ها ساختن آشپزخانه‌ای با زیبایی و جذابیت مداوم است.

همچنین تنوع عالی طرح و رنگ به کمک این امر آماده تا مشتریان و طراحان بتوانند براحتی و هر نقش و نگاری را متناسب با سبک و سلیقه خود و دکوراسیون محیط، طرح ریزی و در مکان پیاده و اجرا کنند.

انواع طرح و رنگ کاشی آشپزخانه

همانطور که در بالا گفتیم طیف گسترده‌ی رنگ و طرح سبب پیدایش این امر شده که بتوانید هر آنچه را که می‌پسندید و مورد علاقه شماست بدون محدودیت و با دست باز انتخاب کنید. به علاوه طراحان نیز این امکان را داده تا بتوانند با استفاده از این تنوع فوق‌العاده هر مکان را متفاوت و جذاب‌تر از مکان دیگر طراحی کنند.

برخی از این طرح های پرفروش و پرطرفدار را برای شما نام می بریم:

  1. طرح کلکته
  2. طرح سنتی
  3. طرح سه بعدی
  4. طرح تراورتن
  5. طرح آنتیک
  6. طرح پتینه
  7. طرح چوب
  8. طرح آجر

رنگ‌های این طرح‌های زیبا هر کدام از طیف روشن تا تیره تولید می‌شوند؛ مانند سفید، کرم، استخوانی، طوسی، قهوه‌ای و مشکی. به اضافه این موارد تولیدکنندگان کاشی و سرامیک با به بکار بردن انواع لعاب (مات و براق) به این تنوع و زیبایی کمک می‌کنند.

شما با انتخاب طرح و رنگ هماهنگ با کابینت های آشپزخانه تان و ایجاد الگویی خلاقانه در دیزاین خود، می توانید محیطی منحصر به فرد، شیک و استثنایی را به نمایش بگذارید که با بدون در این فضا همواره احساس رضایت و خاص بودن را داشته باشید. 

مزایای کاشی آشپزخانه کلکته پولیش

از مزایای نصب کاشی برای دیوار و کف آشپزخانه و حتی فضای بین کابیت‌ها و پیشخوان، تجربه نظافت و شستوشوی آسان است.

وجود سطحی صاف و صیقلی و پولیش دار به همراه برش بدون درز بسیار کار تمیزکردن و نگهداری از کاشی ها را راحت کرده است؛ به صورتی که نیاز به صرف انرژی و هزینه اضافی برای انجام کار ندارید و با کمترین موادشوینده در کوتاه ترین زمان ممکن نظافت را به پایان می‌رسانید.

از دیگر مزایای این محصول ضدآب و رطوبت بودن آن است و مقاومت خوبی دربرابر نفوذ آب به داخل کاشی دارد که آن را مناسب برای محیط های خیس و مرطوب که با آب سروکار دارند می کند.

این مزیت باز هم در فرایند شستوشوی کاشی ها به کمک شما می آید تا در هنگام تمیزکردن آنها با خیال آسوده از آب استفاده کنید. همچنین نگران ریختن مایعات بر روی کاشی ها نباشید؛ چرا که براحتی اجازه ورود مایع را به درون بافت خود نمی‌دهد.

مزیت دیگر کاشی آشپزخانه داشتن دوام و استحکام است. به دلیل اینکه آشپزخانه محیطی ست که با روغن در ارتباط است و چربی غذاها دائماً در فضا پخش می شوند، پس باید از مصالح با کیفیت در ساخت آن استفاده کنید.

کاشی ها علاوه براینکه از دیوار و کف محافظت می کنند خودشان نیز دربرابر چربی و کثیفی ها مقاوم اند و در گذشت زمان رنگ شان تغییر نمی کند و زیبایی و کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهند.

در نتیجه انتخاب و نصب کاشی با کیفیت و درجه یک به عنوان دیوار و کفپوش، بسیار در استحکام و داوم آشپزخانه شما تأثیرگذار است. با این کار شما می توانید از ایجاد خرابی ها و هزینه های اضافی برای تعویض و تعمیر جلوگیری کنید.

خرید کاشی آشپزخانه کلکته سفید پولیش

دو نکته قبل از خرید: اول اینکه از درجه ساییش کاشی اطلاع پیدا کنید حتماً درجه ی آن بالا باشد تا براحتی در اثر برخورد با وسایل تیز درگیر خط و خش نشود و زیبایی و برق ظاهر کاشی از بین نرود. دوم دقت کنید میزان ضخامت کاشی ها زیاد باشد تا بتواند در برابر حرارت و گرما مقاومت کند و دچار ترک و شکستگی نشود.
حال که به انتهای مطلب رسیدیم به نظر می رسد با مطالعه متن بالا به ویژگی ها و مزایای کاشی آشپزخانه پی برده باشید. انتخاب این کاشی برای آشپزخانه، انتخابی  بسیار هوشمندانه و به صرفه است.
شما می توانید برای خرید کاشی آشپزخانه کلکته با رنگ مورد پسندتان و همچنین استعلام قیمت خرید عمده یا خرده از طریق یکی از پل های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید و کالای مورد نیازتان را سفارش دهید.
اگر هم به مشاوره و یا کسب اطلاعات و مشخصات بیشتر در خصوص کاشی های مختلف دیگر نیاز داشتید، می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید. کارشناسان و مشاورین فروش ما آمادۀ ارائه بهترین خدمات و پاسخگویی در سریع‌ترین زمان به شما مشتریان گرامی هستند.
انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *