مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کاشی سرامیک رندوم

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع طرح و نقش کاشی و سرامیککاشی و سرامیک رندوم چیست؟موارد مصرفی کاشی و سرامیک رندوممزایا و معایب کاشی و سرامیک رندومقیمت خرید کاشی و سرامیک رندوم
سرامیک رندوم کف و دیوار

برای اطلاع از قیمت کاشی سرامیک رندوم و آشنایی با این نوع از کاشی و سرامیک و همچنین عواملی که در تغییر قیمت آن مؤثر است؛ این مطلب در این زمینه میتواند به شما کمک کند.

کاشی و سرامیک ها از مصالح پرکاربرد و مهم ساختمانی به شمار می روند که تنوع زیادی دارند. این محصول در رنگ، سایز، نوع لعاب به کار رفته روی سطح آن، نوع برش و طرح و نقش ها با یکدیگر متفاوت می شوند.

در ویژگی های نام برده شده در بالا، خود طرح و نقش کاشی و سرامیک به تنهایی دارای انواع و اقسام بسیار متنوعی هست که به چند مورد آن اشاره میکنیم:

انواع طرح و نقش کاشی و سرامیک

↵ رندوم

↵ سه بعدی

↵ آجری

↵ کلکته

↵ چوب و پارکت 

↵ بوک مچ

↵ سنگ و مرمر

↵ تراورتن

↵ بافت دار

کاشی و سرامیک رندوم

کاشی و سرامیک رندوم چیست؟

کاشی و سرامیک رندوم به نوعی از کاشی و سرامیک گفته می‌شود که به صورت تصادفی و بدون نظم خاصی چیده می‌شوند، تا الگوی خاص را ایجاد نکند؛ که می تواند راهی عالی برای افزودن علاقه و شخصیت به یک فضا باشد و همچنین می تواند برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش و آرام استفاده شود.

کاشی و سرامیک رندوم را می توان با انواع مواد مختلف از جمله سرامیک، چینی و سنگ طبیعی ساخت. آنها را می توان در طیف وسیعی از رنگ ها، روکش ها و الگوها نیز یافت. این بدان معناست که می توانید کاشی های رندومی را پیدا کنید که کاملاً با سبک شما مطابقت داشته باشد. این نوع چیدمان می‌تواند به صورت‌های مختلفی انجام شود، از جمله:

چیدمان نامنظم ، چیدمان با الگوی تصادفی و چیدمان با ترکیب طرح‌ها .

همچنین در این شیوه ی چیدمان ، با قرار دادن کاشی و سرامیک ها با طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف در کنار یکدیگر فضا و محیطی  خلاقانه، زیبا و جذاب را به وجود می آورند.

موارد مصرفی کاشی و سرامیک رندوم

کاشی های رندومی را می توان در هر قسمتی از خانه استفاده کرد؛ از جمله کف و دیوارهای حمام و آشپزخانه  و پیشخوان ها. آنها همچنین می توانند در کاربردهای تجاری مانند رستوران ها، هتل ها و ادارات استفاده شوند.

مزایا و معایب کاشی و سرامیک رندوم

استفاده از کاشی و سرامیک رندوم  می تواند مزایایی مانند: ایجاد فضایی منحصر به فرد، افزایش جذابیت بصری، تنوع زیاد و پنهان کردن عیوب داشته باشد. همچنین از معایب محصول فوق میتوان به قیمت بالای آن، نصب دشوار و صرف زمان بیشتر اشاره کرد.

سرامیک رندوم کف و دیوار

نکاتی قبل از خرید کاشی و سرامیک رندوم

  1. حتماً نمونه ای از آنها را در فضای مورد نظر خود ببینید.
  1. برای نصب آنها از یک نصاب حرفه ای کمک بگیرید.
  1. از کاشی و سرامیک رندوم با رنگ های روشن و طرح های ساده در فضاهای کوچک استفاده کنید تا فضا بزرگتر به نظر برسد و  از رنگ های تیره و طرح های شلوغ برای مکان بزرگتر استفاده کنید.

قیمت خرید کاشی و سرامیک رندوم

قیمت کاشی سرامیک رندوم به عوامل مختلفی از جمله نوع مواد، برند، طرح، ابعاد، کیفیت و محل خرید شما بستگی دارد. به طور کلی، قیمت کاشی سرامیک رندوم از حدود متری 50 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغیر است.
شما می توانید با ارتباط گرفتن از طریق یکی از راه های موجود در آخر سایت و بعد از دادن مشخصات کامل محصول موردنظر خود، قیمت دقیق و به روز آن را بدست آورید.
انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *