مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده سرامیک رگه دار سفید مشکی طلایی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی سرامیک رگه‌ دارکاربرد سرامیک رگه دار سفید مشکی طلاییعوامل موثر در قیمت عمده سرامیک رگه دار
قیمت عمده سرامیک رگه دار

برای اطلاع از قیمت عمده سرامیک رگه دار سفید مشکی طلایی و دریافت اطلاعات و مشخصات لازم درباره این محصول و نحوه خرید کالا، این مطلب را تا پایان دنبال و  به انتهای سایت مراجعه کنید.

امروزه وجود طرح و رنگ متنوع در کاشی سرامیک ها باعث شده تا انتخاب و خرید برای مشتریان آسان و مطابق سلیقه آنها باشد. در میان طرح و نقش‌ های مختلف کاشی و سرامیک‌ که اراعه می‌شوند، یکی از طرح‌های جذاب و خاص و البته پرفروش سرامیک‌ها که با استقبال زیاد کاربران و طراحان رو به رو شد، سرامیک‌های دارای رگه های رنگی متفاوت است که این رگه‌ها به شکل های منظم و نامنظم روی سطح سرامیک طرح‌ریزی شده‌اند.
قیمت عمده سرامیک رگه دار

ویژگی سرامیک رگه‌ دار

ابتدا از ویژگی های ظاهری سرامیک رگه دار شروع میکنیم. همانطور که در بالا نوشتیم رگه ها به دو صورت منظم و نامنظم روی سرامیک کشیده می‌شوند. به کاشی سرامیک هایی که طرح آنها با رگه های نامنظم است، اصطلاحاً رندوم می‌گویند که دارای چند فیس هستند و این فیس ها با توجه به نوع طراحی به تعداد ده تا هم می‌رسند.

سرامیک‌هایی که دارای طرحی با رگه های منظم هستند، بوک مچ و فورمچ نام دارند. که این نوع سرامیک ‌ها معمولاً اسلب و سایز بزرگ هستند و بعد از نصب دو سرامیک (بوک مچ) و یا چهار سرامیک (فورمچ) در کنار هم شکل خاصی را بوجود می‌آورند.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری، که می‎‌توان برای این طرح سرامیک بیان کرد، تنوع رنگ رگه ها و به علاوۀ آن رنگ های متنوع در پس زمینه‌ی آنها است. رنگ های سفید، مشکی، کرم و طوسی را برای پس زمینه بکار می‌برند و همین رنگ های نام برده شده هر کدام با رگه های سفید، مشکی، طلایی و طوسی نیز به تولید می رسند که ترکیب هایی بسیار شیک و فوق العاده‌ به حساب می‌آیند.

از ویژگی های فیزیکی این سرامیک می‌توانیم به ضدآب بودن و درصد بسیار کم نفوذ آب، همچنین ضریب بالای اصطکاک یا ضدلغرش بودن که آن را برای مکان های خیس و مرطوبت مانند حمام و سرویس بهداشتی مناسب می‌کند، اشاره کنیم. با داشتن مقاومت زیاد دربرابر سایش و خط و خش میتوانید از این سرامیک برای مکان‌های پرتردد بهره ببرید.

قیمت عمده سرامیک رگه دار

کاربرد سرامیک رگه دار سفید مشکی طلایی

اولین مکانی که برای استفاده از سرامیک های رگه دار در اولویت است، کفپوش‌ها هستند. می‌توانید آنها را به راحتی برای کفپوش بخش های داخلی ساختمان مانند اتاق‌خواب، سالن پذیرایی، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و قسمت های خارجی مثل راهروها و راه پله ها، ورودی و لابی استفاده کنید تا بتوانید احساس خاص و استثنایی بودن دیزاین محل زندگی خود را تجربه کنید.

این سرامیک‌ها برای کف و دیوار مکان های عمومی مانند فروشگاه‌ها و مراکز خرید، بیمارستان و کلینیک، آرایشگاه، هتل و رستوران ها هم بسیار گزینه مناسبی هستند و زیبایی مداوم، منحصر به فرد و بی نظیر را به محیط می دهند. همچنین همراه زیبایی حس رضایت و آرامش را به فضا اضافه می کنند.

در نظر داشته باشید انتخاب درست رنگ وسایلی که می‌خواهید در محیط شما قرار بگیرند و دکوراسیون را کامل کنند، در تکامل این زیبایی چشم گیر و بی مثال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر طیف رنگ هایی که برای وسایل مدنظر دارید همان طلایی، سفید، مشکی و طوسی، متناسب با رنگ رگه ها یا زمینۀ طرح باشد، انتخابی بسیار بی نقص و هوشمندانه است تا دیزاین مدرن و متفاوتی را به نمایش بگذارید.

قیمت عمده سرامیک رگه دار

عوامل موثر در قیمت عمده سرامیک رگه دار

عواملی که در تغییرات قیمت عمده سرامیک تأثیرگذار است بسیار مختلف هستند و برای خرید محصول باید همه موارد را با دقت بررسی و انتخاب کرد تا قیمت نهایی مورد رضایت شما قرار گیرد.

برای مثال ابعاد، درجه کیفیت و ساییدگی، میزان ضخامت، برند تولیدکننده، نوع لعاب بکار رفته روی سطح آن و نوع برش سرامیک از مهم‌ترین عوامل مؤثر در افزایش یا کاهش قیمت خرید عمده سرامیک هستند.

چنانچه شما مشتری عزیز قصد خرید سرامیک را داشته و نیاز به راهنمایی دارید، مشاورین فروش ما آمادۀ پاسخگویی به سوالات شما و دادن مشاوره رایگان در این زمینه هستند و به شما کمک لازم را جهت داشتن خریدی رضایت بخش با بهترین قیمت و شرایط می‌کنند.

شما می توانید از طریق راه های زیر با آنها ارتباط بگیرید و بعد از انتخاب محصول خود، قیمت دقیق کالای موردنظر را بدست آورید.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *