مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سرامیک اسلب پشت تلویزیون

آنچه در این مقاله می خوانید ...

سرامیک اسلب یا سایز بزرگمزایای سرامیک اسلبمعایب سرامیک اسلبانواع سرامیک اسلبقیمت سرامیک اسلب پشت تلویزیون
قیمت سرامیک اسلب پشت تلویزیون

برای اطلاع از قیمت سرامیک اسلب پشت تلویزیون و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع سرامیک اسلب و کاربردهای آن، مطلب زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

مصارف متنوع سرامیک‌ها در محیط‌های مختلف ساختمان چه بخش‌های داخلی و چه قسمت‌های خارجی و همچنین تنوع در طرح و نقش و ابعاد آنها، سبب شده است تا طراحان و مشتریان خواهان استفادۀ بیشتر از سرامیک‌ها برای طراحی و دیزاین خانه‌های خود باشند تا بتوانند فضایی خاص، زیبا و بی نظیر را برای خود به تصویر درآورند.

سرامیک اسلب یا سایز بزرگ

امروزه سرامیک‌های اسلب به دلیل سایزهای بزرگ و سطح یکدست و بدون درزی که دارند توجه خریدارن و معماران را به خود جلب کرده‌اند و بسیار پرمصرف و پرفروش شده‌اند. سرامیک اسلب اندازه‌های متنوع زیادی دارند که کوچکترین سایز آن معمولاً 120در80 و بزرگترین سایز آن به 360در240 می رسد که ممکن است در آینده این اندازه‌ها باز هم افزایش داشته باشد.

قیمت سرامیک اسلب پشت تلویزیون

مزایای سرامیک اسلب

زیبایی و ظرافت چشم نواز

  1. سرامیک اسلب به دلیل ابعاد بزرگ، درزهای کمتری دارد و فضایی یکپارچه و زیبا ایجاد می کند.
  2. این نوع سرامیک در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود است که می تواند با هر نوع دکوراسیونی مطابقت داشته باشد.
  3. وجود سطح صاف و براق سرامیک اسلب، ظاهری مدرن و شیک به فضا می بخشد.

مقاومت و دوام بالا

  1.  سرامیک اسلب از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و دربرابر ضربه، خراش، سایش، فشارهای مکانیکی و مواد شیمیایی مقاوم است.
  2. این نوع سرامیک به دلیل جذب آب و رطوبت  کم، برای استفاده در مکان های مرطوب مانند حمام و آشپزخانه مناسب است.
  3. سرامیک اسلب در برابر تغییر رنگ و فرسودگی مقاوم است و عمر طولانی دارد.

نظافت  و نگهداری آسان

  1. سطح هموار و صیقلی سرامیک اسلب، نظافت آن را آسان می کند.
  2. درزهای کمتر سرامیک اسلب، از جمع شدن آلودگی و جرم جلوگیری می کند.
  3. میتوان از مواد شوینده ملایم برای تمیز کردن سرامیک اسلب استفاده کرد.

کاربردها و مکان های متنوع

سرامیک های اسلب را می‌توان برای کف و دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. این نوع سرامیک برای استفاده پشت تلویزیون، حمام، در آشپزخانه به عنوان پیشخوان و اپن، سالن پذیرایی، اتاق خواب، راهرو ها و لابی مجتمع های تجاری و اداری و هتل ها بسیار مناسب است.

قیمت سرامیک اسلب پشت تلویزیون

معایب سرامیک اسلب

از معایب سرامیک های اسلب می‌توان به حمل و نقل سخت آن که امکان شکستن سرامیک زیاد است و نصب دشوار به دلیل ابعاد بزرگ اشاره کرد. البته همین ابعاد بزرگ که سبب نصب دشوار میشود، در عین حال باعث کوتاه‌تر شدن زمان نصب می‌شود؛ زیرا تعداد سرامیک‌ها کاهش پیدا می‌کنند. قیمت سرامیک اسلب نیز نسبت به بقیه سرامیک ها بیشتر است. اما در مجموع مزایای این نوع سرامیک به نسبت معایب آن بیشتر است و خرید سرامیک اسلب می تواند گزینه مناسبی برای مکان های گفته شده در بالا باشد.

انواع سرامیک اسلب

از دیگر ویژگی های ظاهری اسلب ها که باعث ایجاد تنوع در آنها شده است، نوع لعاب به کار رفته روی سطح سرامیک است که جلوه های متفاوتی را بوجود می‌آورد.

  1. لعاب مات
  2. لعاب براق
  3. لعاب نیمه براق
  4. لعاب مات و براق (لاپاتو)
  5. لعاب شوگر افکت
  6. لعاب پولیش
  7. لعاب نیمه پولیش (سمی پولیش)
  8. لعاب نانو پولیش (نانوگلیز)
  9. لعاب سوپر پولیش (فول پولیش)

لعاب‌های نام برده شده نمونه‌ای از لعاب هایی هستند که بر روی سطح سرامیک ها کار می‌‌شوند تا نمایی خاص و منحصر به فرد به دکوراسیون فضا داده شود.

قیمت سرامیک اسلب پشت تلویزیون

قیمت سرامیک اسلب پشت تلویزیون

ویژگی‌های مختلف سرامیک اسلب پشت تلویزیون توانسته تا این سرامیک را مخصوصاً از لحاظ ظرافت و زیبایی ظاهری از دیگر سرامیک‌ها با ابعاد کوچکتر متمایز کند و در ردیف اول اولویت‌های خرید مشتریان قرار بگیرد. باتوجه به خصوصیاتی که در بالا برای سرامیک اسلب گفته شد، نشان می‌دهد این نوع سرامیک انتخاب بسیار خوبی برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل و نصب روی دیوار پشت تلویزیون هست تا دیزاینی استثنایی و جذاب پدید آورید.

طبیعتاً این سرامیک علاوه بر سایزهای بزرگی که دارد، به دلیل فرایند تولید دقیق و حساس‌ نیز قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. عامل دیگری که بر تغییر قیمت سرامیک اسلب تأثیرگذار است نوع لعابی ست که سرامیک دارد که در بخش انواع سرامیک اسلب همه را نام بردیم.

در پایان قیمت اسلب ها از متری 500000 تومان تا 2000000 تومان متغییر است که شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت جدید و به‌روز محصول مورد نیاز خود، با یکی از روش‌های موجود در انتهای سایت با ما ارتباط بگیرید و بعد از دریافت مشاوره رایگان در خصوص انتخاب بهترین محصول، ثبت سفارش کرده و خرید خود را نهایی کنید.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *