مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک پشت تلویزیون اسلب با شرایط ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی سرامیک پشت تلویزیون اسلبخرید سرامیک پشت تلویزیون اسلب

دیزاین دیوار تلویزیون از مدل های پرطرفدار و چشم گیر هست که با استفاده از سرامیک پشت تلویزیون اسلب قابل اجراست. می توانید برای خرید و دریافت قیمت به انتهای مطلب بروید.

به مرور زمان با افزایش تنوع در مشخصات و کیفیت سرامیک ها کاربرد آنها گسترش یافت و دیگر معطوف نصب بعنوان کفپوش برای مکان ها نبود و طراحان پی به این موضوع بردند که می توان از سرامیک ها برای پوشش دیوارها نیز بهره گرفت و دیزاین هایی خاص و استثنایی را رقم زد.

یکی از این مشخصات که تنوع خوبی هم دارد، ابعاد و سایزهای مختلف آنهاست که به افزایش کاربرد سرامیک منجرشده است. با نصب سرامیک ها برای نمای ساختمان و دیوار های داخلی آن علاوه بر افزودن جلوه ای زیبا و جذاب، به استحکام محیط هم اضافه می کنید.

ویژگی سرامیک پشت تلویزیون اسلب

اصولاً سرامیک هایی که برای دیوار پشت تلویزیون استفاده می شوند و در اولویت می باشند، سرامیک های سایز بزرگ یا همان اسلب ها هستند. این سرامیک ها ویژگی هایی منحصربه فرد و ویژه‌ای دارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

وجود برش بدون بند یا کالیبره یکی از ویژگی های این نوع سرامیک است که دو مزیت را بهمراه دارد؛ اولین مزیت ظاهر زیبای یکدست و بدون درز است که بسیار چشم نواز است. دومین مزیت نظافت و تمیزی آسان سرامیک است. به دلیل صطح صاف و یکپارچه‌ و بدون درزی که دارد کثیفی و آلودگی نمی تواند بین درزها جمع شود و سریع و راحت شستوشوی آن انجام می شود.

امروزه داشتن طراحی داخلی لوکس و شیک برای بسیاری از افراد دارای اهمیت شده است و به آسانی از کنار آن عبور نمی کنند. هرکس به دنبال این موضوع است تا چیدمان خانه خود را به بهترین و خاص ترین نحو به نمایش بگذارد.

از دیگر ویژگی های سرامیک پشت تلویزیون داشتن توانایی ایجاد دیزاینی خاص و بی مثال است. با به کاربردن این سرامیک در طراحی دکوراسیون محیط موردنظر، می توانید فضایی مدرن و کلاسیک داشته باشید.

ویژگی دیگری که میتوان برای این سرامیک ها بیان کرد، نقش و طرح و رنگ های متنوع و بینظیر است. در میان این طرح های زیبا، طرح های بوک مچ و فورمچ از خواهان و طرفداران زیادی برخوردارند و در اجرای این امر از آنها بیشتر استفاده می شوند.

این دو مدل با در کنار هم قرار گرفتن و تشکیل الگو و شکلی مشخص، نمایی بسیار خیرکننده و چشم گیر را به تصویر می کشند و ایده‌ی همه پسند و جذابی برای دیوار تلویزیون هستند.

نوع لعابی که روی سطح سرامیک کار می شود یکی از خصوصیت های ظاهری آن است. اگر سرامیک شما براق با لعاب نانوپولیس و یا سوپرپولیش باشد، با این انتخاب فوق العاده دست به تکامل دیزاین خود زده اید و تا هر زمان که این مجموعه را تماشا می‌کنید، از این حس رضایت و زیبایی ناتمام آن لذت کامل را می برید.

خرید سرامیک پشت تلویزیون اسلب

در انتهای مطلب به چند مورد از عیب هایی که سرامیک اسلب به دلیل اندازه بزرگ می‌تواند داشته باشد، اشاره می‌کنیم و مطلب را به پایان می‌رسانیم:

  1. حمل و نقل سخت و با محافظت زیاد
  2. قیمت بالاتر به نسبت دیگر اندازه ها
  3. نصب دشوار و تخصصی

برای تهیه این سرامیک با توجه به شرایط متفاوت آن نیاز به  خرید از فروشگاه های معتبر و مطمئن با خدمات ویژه دارید. مجموعه با ارائه خدمات عالی به مشتریان خود، آنها را در داشتن خریدی رضایت بخش و مطلوب همراهی میکند. برای خرید این محصول و استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت سفارش و اطلاع از شرایط حمل و نقل و ارسال کالا از طریق راه های زیر با شما ارتباط بگیرید.

 

↵ بیشتر بخوانید: قیمت سرامیک اسلب پشت تلویزیون

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *