مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک پرسلان نما طرح سنگ مرمر و تراورتن

آنچه در این مقاله می خوانید ...

سرامیک پرسلان نما
سرامیک پرسلان نما طرح سنگ مرمر و تراورتن

برای خرید سرامیک پرسلان نما طرح سنگ مرمر، تراورتن، گرانیت و کلکته و اطلاع از جدید ترین قیمت ها مطلب نوشته شده زیر به شما کمک خواهد کرد.

تولید سرامیک ها با کیفیت ها و درجه های تراکم و استحکام مختلف این امکان را ایجاد کرده است که علاوه بر استفاده در فضای داخلی ساختمان ها برای دیوارپوش و کفپوش ها، بتوان از آن ها برای بیرون از محیط داخلی مانند نمای ساختمان استفاده کرد و زیبایی و مقاومت لازم را به دیوارها بخشید.

سرامیک پرسلان نما

سرامیک های پرسلان در کوره های پخت کاشی و سرامیک تحت فشار زیاد، حرارت و گرمایی با دمای بالای 1200 درجه، مستحکم، مقاوم و فشرده می شود.

مزایای متعدد و زیاد سرامیک های پرسلانی آن ها را از دیگر سرامیک ها متمایز کرده به صورتی که فروش این نوع از سرامیک را به نسبت بقیه کاشی و سرامیک های موجود در بازار افزایش داده است.

حال سؤال اینجاست که این ویژگی ها چیست که‌ باعث شده است طراحان و معماران بيشتر از گذشته به سرامیک پرسلان علاقه مند شوند بطوری که انتخاب و خرید آن را در اولویت های اول خود قرار دهند.

ابتدا پاسخ به این سؤال را با مهم‌ترین مزایایی که سرامیک های پرسلان دارند، بدهیم. مقاومت در برابر تغییرات دما، رطوبت و نفوذ آب.

این سرامیک هم برای مناطق گرمسیری و هم مناطق سردسیری بسیار کارآمد است. تحمل پرسلان ها در مقابل نور و گرمای شدید آفتاب و مقاوم بودن در برابر کاهش دمای زیاد، يخ زدگی، برف و بارندگی این سرامیک را برای نمای ساختمان ها پرکاربرد کرده است.

سرامیک پرسلان نما طرح سنگ مرمر و تراورتن

از دیگر ویژگی هایی که موجب شده تا مشتریان به سرامیک پرسلان روی آورند، داشتن طرح، رنگ، نقش و نگار و ابعاد بسیار متنوع است. این مزیت به طراحان و معماران کمک کرده است تا با دست باز هر طرحی را به بهترین شکل طرح ریزی کنند و دکوراسیونی خاص و مدرن را پدید آورند.

سرامیک پرسلان نما طرح سنگ مرمر و تراورتن

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *