مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک نانو پولیش سفید مشکی قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع لعاب سرامیک‌هامزایای سرامیک نانو پولیشخرید سرامیک نانو پولیش سفید مشکی قیمت عمده
سرامیک نانو پولیش سفید مشکی

اگر به دنبال خرید سرامیک نانو پولیش سفید مشکی و یا طلایی و طوسی و اطلاع از قیمت عمده آن هستید با مراجعه به این مطلب و مطالعه آن به سؤالات خود درباره این محصول پاسخ دهید.

در دوران مدرن و زمانی که پیشرفت علم و تکنولوژی سریع و هر روزه شده است، طبیعتاً همه صنایع دست خوش تغییر و تحول می شوند و مسلماً کاشی و سرامیک ها نیز از این امر مستثنا نیستند. در ویژگی های ظاهری کاشی سرامیک ها علاوه بر تنوع طرح و نقش و رنگ، لعاب به کار رفته روی سطح آن از دیگر ویژگی های صورت و شکل کاشی سرامیک ها است که آنها هم از تنوع بسیار خوب و ویژه‌ای برخوردار هستند. هر کدام از لعاب ها برای خود زیبایی، جلوه و کارایی متفاوتی در مکان های مصرفی دارند و البته که قیمت ها هم متفاوت می شوند.

سرامیک نانو پولیش سفید

انواع لعاب سرامیک‌ها

 

سرامیک نانو پولیش سفید مشکی

مزایای سرامیک نانو پولیش

زمانی که لعاب بر روی سطح سرامیک قرار می‌گیرد مزایای جدیدی را برای سرامیک بوجود می‌آورد که به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

 

جلوه و ظاهری زیبا: اولین تغییری که در ویژگی های سرامیک نانو پولیش بوجود می آید که اتفاقاً به چشم هم دیده می شود، سطح بسیار صاف و براق آن است که ظاهری خیلی نزدیک به آینه دارد و شفاف و درخشان است.

سطح براق سرامیک آن را بسیار کارآمد برای خانه های کوچک و کم نور می کند تا با بازتاب نور خورشید از سطح براق و مثل آینه خود در روشنایی و بزرگتر دیده شدن خانه مؤثر و مفید باشد.

به اضافه از آن برای مکان های شیک و لوکس هم میتوان بهره گرفت؛ مانند تالارهای عروسی، طلافروشی، هتل ها، نمایشگاه خودرو، رستوران و مراکز خرید. با استفاده از سرامیک نانو پولیش در محیط خود، فضایی خاص، جذاب و استثنایی را به نمایش بگذارید و از این زیبایی منحصر به فرد لذت کامل را ببرید.

 

ضد آب: با به اصطلاح کار کردن لعاب نانو پولیش به روی سطح سرامیک، خاصیت ضدآب و رطوبت بدون را به این نوع سرامیک اضافه می کنیم. این مقاومت عالی سرامیک دربرابر نفوذ آب به درون بافت خود باعث می شود تا برای مکان های خیس و مرطوبت گزینۀ مناسبی باشد.

در داخل ساختمان مثل حمام و سرویس بهداشتی و حتی آشپزخانه. همچنین برای نما و محیط های خارجی ساختمان که با برف و باران در تماس هستند.

سرامیک نانو پولیش سفید مشکی

مستحکم و مقاوم: استحکام سرامیک هایی که نانو پولیش هستند دربرابر تغیییرات دما بسیار خوب است. این سرامیک ها کاهش و افزایش شدید دمای هوا را به راحتی تحمل می کنند و اصلاً دچار ترک یا شکستگی نمی شوند.

شما می توانید با خیال آسوده از آنها برای نمای ساختمان که دربرابر تابش مستقیم آفتاب هستند و حیاط ها که ممکن است دچار یخ زدگی در اثر بارش برف شوند، استفاده کنید.

تحمل فشارهای مکانیکی و نیز فشارهای ناشی از رفت و آمد، ضربه، ساییدگی و خط و خش که آن را برای استفاده در مکان های پر تردد و شلوغ مانند پارکینگ، فروشگاه ها، مجتمع های اداری، مسکونی و تجاری، بیمارستان و کلینیک، رستوان و آموزشگاه ها پرکاربرد می کند. 

و در آخر مقاومتی بی مثال دربرخورد با مواد شیمیایی و اسیدی دارد که آن را برای نصب در آزمایشگاه ها، کارخانه ها و اتاق های نگهداری و کنترل مناسب می کند.

سرامیک نانو پولیش سفید مشکی

خرید سرامیک نانو پولیش سفید مشکی قیمت عمده

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *