مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک طرح چوب و پارکت رنگ متنوع ارزانترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی سرامیک طرح چوب و پارکتخرید سرامیک طرح چوب و پارکت ارزانترین قیمت
سرامیک طرح چوب و پارکت

برای خرید سرامیک طرح چوب و پارکت به رنگ های متنوع با ارزانترین قیمت و آشنایی کامل با مشخصات انواع سرامیک بهترین راه مراجعه به این مطلب و مطالعه آن تا پایان است.

در زمان های گذشته استفاده از کفپوش های چوب طبیعی برای دکوراسیون و دیزاین داخلی خانه ها بسیار مطرح و مطلوب بوده است. امروزه نیز که از سرامیک ها به عنوان پوشش برای کف استفاده می شود، از طرح های مورد پسند و محبوب که توجه بسیاری از طراحان و مشتریان را به خود جلب کرده است، سرامیک طرح چوب و پارکت است. شباهت زیاد این طرح ها به چوب واقعی و اصل و به علاوه انتقال حس طبیعی بودن آن را به میزان قابل توجهی پرفروش و پرطرفدار کرده است.

سرامیک طرح چوب و پارکت

ویژگی سرامیک طرح چوب و پارکت

ویژگی اولی که میتوانیم برای سرامیک طرح چوب و پارکت بنویسیم، داشتن طیف گسترده ای از رنگ های مختلف است. به رنگ های بسیار زیبا، طبیعی و رسمی مانند سفید، طوسی، کرم، گردویی، بژ و قهوه‌ای تولید می شوند. این رنگ های نام برده شده هر کدام به تنهایی برای خود دو طیف تیره و روشن نیز دارند که باز این تنوع بسیارخوب را افزایش می دهند.

به اضافۀ رنگ، با به کار بردن دو نوع لعاب مات و براق روی سطح سرامیک جذابیت، زیبایی و خاص بودن آن را دوچندان می کنند. این حجم از رنگ های متنوع به شما خریداران و مشتریان این امکان را می دهد تا دیزاین محل زندگی و کارتان را به بهترین شکل و متناسب با سبک، سلیقه خود و مهمتر از همه دکوراسیون داخلی محیط، طراحی و چیدمان کنید.

 

ویژگی دومی که میخواهیم آن را نام ببریم، استحکام و مقاومت عالی این سرامیک ها، زمان قرارگیری در شرایط مختلف ست.

  1. مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت
  2. استحکام در برابر تغییرات دمای هوا
  3. مقاومت در برابر خط و خش، ساییدگی و خراش
  4. استحکام در برابر عبور صدا های ناشی از دویدن و راه رفتن
  5. مقاومت در برابر فشارهای مکانیکی و وزن
سرامیک طرح چوب و پارکت

ویژگی سومی که بیان آن در این بخش خالی از لطف نیست، نگهداری و نظافت آسان این مدل از سرامیک‌هاست. سطح صاف و صیقلی و بدون فرورفتگی سبب شده است تا تمیز کردن و رسیدگی به آن‌ها بسیار راحت و سریع باشد و شما بتوانید با صرف کمترین و ضعیف ترین مواد شوینده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شستشوی سرامیک‌های خود را به پایان برسانید.

همچنین این سرامیک با نوع برش بدون بند یا کالیبره خود، از تجمع باکتری، آلودگی و کثیفی ها در فضای بین سرامیک‌ها جلوگیری می‌کنند؛ که این گزینه نیز در نظافت و نگهداری هر چه آسان‌تر آنها تا حد زیادی کمک کننده است.

 

برای ویژگی چهارم سرامیک طرح چوب و پارکت به تنوع مکان های مختلف قابل نصب کفپوش یا دیوارپوش ها به چند مورد در زیر اشاره می کنیم.

  1. حمام و سرویش بهداشتی
  2. سالن پذیرایی و اتاق خواب ها
  3. آشپزخانه برای فضای بین کابینتی یا پیشخوان و اپن
  4. ایوان، پاسیو و حیاط
  5. دیوار پشت تلویزیون
  6. بوتیک، دستوران و کافی شاپ ها
  7. راه پله ها
  8. نمای ساختمان

درکل سرامیک های طرح چوب و پارکت مصارف متنوعی برای طراحی خلاقانه دیزاین خانه‌ها مخصوصاً ویلاها دارند و شما می توانید با بهره گیری از آن محیطی اسپرت، کلاسیک و مدرن داشته باشید. به علاوه می توانید دکوراسیون خود را به صورتی هماهنگ، خاص و بی نقص چیدمان کنیدو به فضای خانه زیبایی و استحکام کامل را ببخشید.

سرامیک طرح چوب و پارکت

خرید سرامیک طرح چوب و پارکت ارزانترین قیمت

همانطور که در قسمت های بالا درباره سرامیک طرح چوب و پارکت خواندید و با ویژگی های آن آشنا شدید، می توانید برای یک خرید درست و اصولی اقدام نمایید. مجموعه ما تمام تلاش خود را در راستای ارائه محصولات با بهترین و ارزانترین قیمت و شرایطی مناسب به مشتریان خود می کند.

شما می توانید با کمترین هزینه به نسبت سایر فروشگاه های کاشی و سرامیک کالای مورد نیاز خود را با کیفیتی عالی تهیه کنید. برای اجرای این امر کافیست با استفاده از راه های ارتباطی زیر با واحد فروش ما تماس گرفته و سفارشتان را ثبت کنید.

همچنین اگر نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص شناخت این نوع سرامیک یا کاشی سرامیک های دیگر دارید می توانید با مشاوران فروش ارتباط بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

 

♦ بیشتر بخوانید: خرید کاشی بین کابینتی طرح آجر سفید

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *