مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک طرح سنگ مرمر سبز قیمت استثنایی تهران

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی سرامیک طرح سنگ مرمر سبزخرید سرامیک طرح سنگ مرمر سبز
سرامیک طرح سنگ مرمر سبز

برای خرید سرامیک طرح سنگ مرمر سبز، سفید و مشکی با قیمت استثنایی در شهر تهران، اصفهان، یزد و مشهد با شرایط ویژه به شما مطالعه این مطلب را پیشنهاد می کنیم. 

اگر نگاهی به میزان خرید و فروش طرح های مختلف کاشی و سرامیک ها انداخته باشید، درمی بابید که از پرطرفدارترین و پرفروش ترین طرح ها میان مشتریان و طراحان، خانوداه کاشی سرامیک با طرح سنگ های طبیعی است. این طرح سنگ ها به نام های مرمر، کلکته، گرانیت، تراورتن و آنتیک شناخته می شوند.

این طرح ها علاوه بر داشتن شباهت به سنگ، رنگ های منتوع آن مانند سبز، کرم، سفید، مشکی، آبی، طوسی و استخوانی از دیگر ویژگی هایی که باعث شده کاربران زیادی تمایل بیشتری به خرید این طرح ها داشته باشند.

سرامیک طرح سنگ مرمر سبز

ویژگی سرامیک طرح سنگ مرمر سبز

قبل از خرید هر محصول یا کالایی خوب است که ابتدا آشنایی هر چند مختصر با ویژگی های محصول موردنظر داشته باشید تا هنگام و بعد از خرید آن به مشکل برنخورید و از خرید خود رضایت  کامل را داشته باشید. در ادامه این بخش از مطلب پیش رو در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

اولین ویژگی سرامیک طرح سنگ مرمر سبز که به آن می پردازیم، زیبایی چشم نواز و طرح طبیعی آن است. شبیه بودن این سرامیک ها به سنگ مرمر طبیعی باعث می شود تا در اولین نگاه به محیط حس بودن در طبیعت سرسبز همراه با آرامش و سکون بی مثالی را به انسان القا می کند و تا بسیار از دیگر طرح های سرامیک متمایز شود.

استحکام و مقاومت بالا دومین ویژگی این سرامیک است. دوام و مقاومت بسیارخوب سرامیک مرمر در برابر فشارها، خراش و خط و خش‌ های ناشی از رفت و آمد، آن را برای مکان های پرتردد مناسب و کاربردی می‌کند.

همچنین این سرامیک ها در برخورد با رطوبت و حرارت و سرما مقاوم هستند. خاصیت ضدآب بودن آن باعث شده تا برای نصب در محیط های خیس و مرطوبت مانند حمام و سرویس بهداشتی گزینه‌ای مناسب باشند. برای نمای بیرونی ساختمان ها که دربرابر تابش شدید خورشید و یا یخ زدگی در اثر دمای بسیار پایین هوا قرار دارند، نصب میشوند.

سرامیک طرح سنگ مرمر سبز

اگر بخواهیم ویژگی سومی را برای سرامیک سنگ مرمر در نظر بگیریم به نگهداری و نظافت راحت آن باید اشاره کنیم. داشتن سطحی صیقلی و صاف، تمیزکردن و نظافت آن را بسیار آسان کرده است و نیز سبب شده است تا رسیدگی و نگهداری آن صرف زمان و هزینه‌ی خاصی را برای شما بهمراه نداشته باشد. می‌توانید سطح هموار و روان سرامیک را با مصرف موادشویندۀ معمولی و کمترین، مقدار آنها ار به طور کامل و عالی پاکسازی کنید.

ویژگی چهارم سرامیک های طرح مرمر متنوع بودن محل های قابل نصب است. شما آنها درهر مکانی که قصد دارید می توانید آن را استفاده کنید و این کاملاً به سبک و سلیقه شما بستگی دارد. برای کف و دیوار حمام و سرویس بهداشتی و سالن پذیرایی می توانید بهره ببرید. به عنوان کفپوش و دیوارپوش مکان های عمومی مانند رستوران، کلینیک و مطب ها، هتل و فروشگاه هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.  

و آخرین ویژگی تنوع ابعاد و نوع برش رکتی آن است. وجود سایزهای متنوع این امکان را برای شما فراهم می کند تا متناسب با هر قسمتی از داخل یا خارج ساختمان که مدنظر دارید آن را انتخاب و بدون محدودیت به کار ببرید. نوع برش رکتی باعث می شود تا نمای ظاهری سرامیک شما یکپارچه، یکدست و بدون درز باشد تا علاوه بر داشتن جلوه زیبا، از تجمع باکتری، کثیفی و آلودگی ها در محل برش جلوگیری کند. 

سرامیک طرح سنگ مرمر سبز

خرید سرامیک طرح سنگ مرمر سبز

در این پخش پایانی مطلب به چند نکتۀ مهم قبل از خرید سرامیک طرح سنگ مرمر توجه شما جلب می‌کنیم:

> حتماً قبل از خرید دقت کافی را در سطح و گوشه های سرامیک داشته باشید تا دچار ترک و پریدگی در لبه ها نباشد.

> قبل انتخاب سرامیک مکانی که قرار است سرامیک را آنجا نصب کنید دقیقاً معلوم کنید که اگر برای حمام و دستشویی است نباید سطح آن پیش ازحد صاف و لیز باشد تا بعداً به مشکل برنخورید.

> اگر کیفیت برای شما مهم است به نوع لعاب به کار رفته روی سطح سرامیک انتخاب شده دقت لازم را داشته باشید زیرا که از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردارند.

حال که به انتها رسیدیم امیدواریم که این مطلب به شما در خرید این محصول کمک کافی را کرده باشد. شما می توانید برای خرید و استعلام قیمت سرامیک طرح سنگ مرمر سنگ یا هر رنگ دیگری که درنظر دارید از طریق یکی از راه های ارتباطی در آخر سایت با مدیرفروش مجموعه تماس برقرار کنید و محصول موردنیاز خود را سفارش دهید.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر مشاوران فروش ما آمادۀ دادن مشاوره رایگان به شما در جهت انتخاب بهترین کالا هستند.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *