مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک دیوار طرح تراورتن کرم به روزترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

سرامیک تراورتن در مکان های مختلفمزایای سرامیک طرح تراورتنقیمت خرید سرامیک دیوار طرح تراورتن
سرامیک دیوار طرح تراورتن کرم

قیمت خرید سرامیک دیوار طرح تراورتن کرم چند است؟ برای دریافت به روزترین قیمت و کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع مختلف سرامیک ها به این مطلب توجه کنید.

سرامیک‌ها به دلیل استحکام، طول عمر و مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی مانند تغییرات دما، سایش، نفوذ آب این محصول را به گزینه مناسبی برای استفاده در ساختمان سازی و ساخت بنای های مختلف تبدیل کرده است. تنوع زیاد در طرح و رنگ و اندازه ها این مصالح ساختمانی را بسیار پرکاربرد و پرمصرف کرده است.

سرامیک تراورتن در مکان های مختلف

علاوه بر ابعاد و رنگ و طرح سرامیک‌ها که در بالا ذکر کردیم، پرسلان بودن، جنس و کیفیت مواداولیه، یک یا چند پخت بودن، میزان ضخامت و لعاب به کار رفته روی سطح سرامیک‌ها از موارد دیگری هستند که تنوع مکان هایی که میتوان در آنجا از سرامیک ها استفاده شود را افزایش می‌دهند.

برخی از قسمت های خانه که از سرامیک طرح تراورتن استفاده کرد:

دیوار و کف حمام و سرویس بهداشتی، دیوار پشت تلویزیون، نمای ساختمان

کف سالن پذیرایی، کفپوش و دیوارپوش لابی ها، راهرو و راه‌پله ها

کف و دیوار آشپزخانه، فضای داخل و نمای شومینه ها

سرامیک دیوار طرح تراورتن کرم

مزایای سرامیک طرح تراورتن

حفاظت: سرامیک تراورتن یک گزینه بسیار بادوام برای کفپوش است. در برابر خراش، سایش و لکه مقاوم است. این امر آن را به انتخابی ایده آل برای مناطق پرتردد تبدیل می کند.

نگهداری آسان: این نوع سرامیک را می توان به راحتی تمیز کرد. کافی است آن را با یک پارچه مرطوب و شوینده ملایم پاک کنید. نیازی به آب بندی یا درزگیری ندارد، که می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.

تنوع: سرامیک تراورتن در طیف گسترده‌ای از رنگ ها، اندازه ها و روکش ها موجود است. این به شما امکان می دهد ظاهری را پیدا کنید که کاملاً با دکور شما مطابقت داشته باشد. این نوع سرامیک در رنگ های کرم، سفید، مشکی، خاکستری، قهوه ای، طوسی، بژ تولید می‌شود. همچنین با لعاب مات و براق به دو صورت چرمی و ابریشمی در بازار موجودند.

مقرون به صرفه: سرامیک تراورتن مقرون به صرفه تر از سنگ تراورتن طبیعی است. این یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند ظاهری سنگ تراورتن را بدون قیمت داشته باشند.

نصب آسان: سرامیک های تراورتن را می توان به راحتی توسط یک پیمانکار کاشی ماهر نصب کرد. نیازی به ابزار یا تجهیزات خاصی نیست، که می تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند.

دوام دربرابر تغییرات جوی: این سرامیک‌ها بسیار مقاوم برای مکان های سرد و شرایط یخ زدگی هستند و برای دمای بسیار بالا و حرارت و تابش شدید خورشید سازگار ساخته شده اند. 

قیمت خرید سرامیک دیوار طرح تراورتن

در پایان سرامیک دیوار طرح تراورتن کرم راهی فوق‌العاده برای ایجاد جلوه ای طبیعی و منحصر به فرد در فضای خانه و محیط کار است؛ با به کار بردن این نوع سنگ مصنوعی با رنگ کرم یا سفید، می‌توانید ظاهری آرام و ملایم را در محیط زندگی خود ایجاد کرده و آن را به مکانی آرامش‌بخش و شاداب تبدیل کنید.

اگر به دنبال یک گزینه ای بادوام، زیبا و مقرون به صرفه هستید، سرامیک تراورتن به دلیل شباهت به سنگ تراورتن طبیعی یک انتخاب و جایگزین عالی است.

قیمت خرید این سرامیک از حدود متری 95 هزار تومان شروع می‌شود و با توجه به ابعاد آن تا متری 700 هزار تومان در بازار موجود هست. شما خریداران میتوانید از طریق راه های ارتباطی در انتهای سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید و با دادن مشخصات کامل سرامیک موردنظر خود قیمت دقیق و به روز محصول را بدست آورید.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *