مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک تراورتن قهوه ای روشن و تیره عمده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزایای سرامیک تراورتن قهوه ای

برای خرید و آشنایی با مشخصات سرامیک تراورتن قهوه ای روشن و تیره و کسب اطلاعات بیشتر درباره عوامل تأثیرگذار بر قیمت آن، این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در گذشت زمان ها طرح های زیاد و مختلفی برای سرامیک ها کشیده شدند که هر کدام برای خود زیبایی و جلوه‌ای منحصر به فرد داشتند. اما در این میان، نقش و الگوهایی بسیار شبیه و نزدیک به سنگ های طبیعی موجود در طبیعت طرح ریزی شدند که توجه بسیاری از کاربران و مشتریان را به خود جلب کردند.

امروزه سرامیک های طرح سنگ با شباهت زیادی که به سنگ ها دارند جایگزین مناسبی بجای آنها برای نصب داخل ساختمان شدند و به دلیل داشتن هزینه‌های پایین تر و وزن کمتر به نسبت سنگ ساختمانی روز به روز پرطرفدار و پرفروش تر می‌شوند.

مزایای سرامیک تراورتن قهوه ای

نفوذناپذیر در مقابل آب: از مزیت هایی که این سرامیک را مناسب برای نصب در حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و دیگر محیط های خیس و مرطوبت می‌کند، ضد آب و رطوبت بودن آنهاست. این سرامیک ها با مقاومت خوبی که از خود در برابر نفوذ آب و رطوبت نشان می‌دهند، بسیار کارآمد برای این قبیل از مکان‌ها می شوند.

ضد خراشیدگی: مزیتی عالی که در حفظ زیبایی ظاهری و کیفیت اولیه سرامیک مؤثر است، ضد خط و خش بودن آن است. مقاوم بودن در زمان های احتمال ایجاد خط و خش بر روی سطح سرامیک، آن را به گزینه ای کاربردی برای اماکن پرتردد و رفت و آمد مانند مراکز خرید، مجتمع های تجاری، اداری، آموزشی، رستوران و تبدیل می‌کند.

مقاوم و بادوام: نوع پرسلان و خاک سفید و درجه یک و چند پخت و لعاب

اصطکاک بالا:

سرعت در تمیزکاری:

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *