مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک بوک مچ اسلب مشکی و طلایی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی سرامیک بوک مچخرید سرامیک بوک مچ اسلب مشکی و طلایی

برای خرید سرامیک بوک مچ اسلب با طرح های متنوع به رنگ های مشکی و طلایی و سفید، همچنین استعلام قیمت و آشنایی کامل با این سرامیک با ما همراه شوید.

سرامیک ها از گذشته جز مصالح پرمصرف ساختمانی بشمار می روند. با تغییرات مختلف در مشخصات سرامیک ها، مصارف آنها نیز بیشتر شد. زمانی که سرامیک های سایز بزرگ یا همان اسلب توسط تولیدکنندگان عرضه شدند و به بازار ورود پیدا کردند، همه توجه خریداران و طراحان به سمت آنها جلب شد.

به علاوه ابعاد بزرگ که کاربرد سرامیک ها را بسیار افزایش داد، نقش و طرح های متنوع و جذابی که بر روی این سرامیک ها کشیده شدند، سبب شد تا بیش از پیش سرامیک های اسلب پرطرفدار و پرفروش شوند.

یکی از این نقش و نگارها، طرح های بوک مچ هستند. بوک مچ ها طرح های قرینه ای هستند که از کنار هم قرار گرفتن دو اسلب، شکل خاصی را تشکیل می دهند.

ویژگی سرامیک بوک مچ

متقارن و چشم نواز: ابعاد بزرگ به کمک طرح متقارن بوک مچ آمده تا زیبایی و چشم نوازی این مدل سرامیک را تکمیل کند. همچنین وجود نوع برش رکتی یا کالیبره، باعث ایجاد سطحی صاف، بدون درز و یکپارچه شده تا محل اتصال دو سرامیک به یکدیگر نمایان نباشد و طرحی یکدست به نمایش گذاشته شود.

بیشترین طرحی که مدل سرامیک بوک مچ به خود اختصاص داده است، طرح سنگ طبیعی کلکته است که جلوه ای بسیار استثنایی و چشم گیر دارد. طرح کلکته با رگه هایی به رنگ های گوناگون مانند مشکی، طلایی، سفید و طوسی ارائه میشوند. البته طرح های دیگری به غیر از کلکته با رنگ های سبز، آبی روشن و تیره، کرم و قهوه ای نیز موجود هستند.

از دیگر ویژگی های ظاهری این سرامیک میتوان به صاف، صیغلی و براق آن اشاره کرد. سازندگان این محصول پس از اتمام فرایند پخت

دیوارپوشی خاص: وجود این طیف گسترده از طرح و رنگ، طبیعتاً کارایی این سرامیک را هم بالا میبرد تا متشریان و افراد خواهان این مدل بتواننند به راحتی آن را برای هر مکانی که درنظر دارند بکارگیرند. برخی از مکان هایی که این سرامیک قابل استفاده است به شرح زیر است:

  1. کف و دیوار ورودی، لابی و راهرو
  2. دیوار و کفپوش حمام و سرویس بهداشتی
  3. دیوار و کف سالن پذیرایی
  4. دیوار پشت تلویزیون
  5. نمای بیرونی ساختمان
  6. مجتمع های تجاری و اداری

لازم به ذکر است که این مدل سرامیک را عموماً برای دیوار بکار می برند و برای پوشش دیوار گزینه مناسب تری هستند تا میزان لاکچری بودن محیط را بالا ببرند.

 شما اگر سرامیک بوک مچ اسلب را بعنوان دیوارپوش استفاده کنید، قطعاً محیطی فوق العاده بینظیر را که بسیار بزرگتر خود را نشان می دهد ایجاد میکنید که چشم هر بیننده ای را بر روی خود متمرکز می کند.

با کمک این ویژگی هایی که بیان شد میتوانید دیزاینی هماهنگ و بی نقص را بسازید و با حضورتان در این فضا هر لحظه حس مدرن و شیک بودن را تجربه کنید.

خرید سرامیک بوک مچ اسلب مشکی و طلایی

حال سؤال اینجاست که قبل از خرید این سرامیک چه نکاتی را باید مدنظر بگیریم تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشیم؟

پاسخ به این سؤال را با ذکر چهار نکته می دهیم:

1)

2)

3)

4)

شما مشتریان گرامی برای داشتن خریدی مطمئن همراه با نکات ذکر شده در بالا، میتوانید با مراجعه به انتهای سایت و ارتباط گرفتن با کارشناسان فروش ما از طریق یکی های پل های ارتباطی، ثبت سفارش کرده و محصول خود را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *