مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک اسلب پالرمو پلاس

آنچه در این مقاله می خوانید ...

سرامیک پالرمومزایای سرامیک اسلب پالرمو پلاسخرید و قیمت سرامیک اسلب پالرمو پلاس
سرامیک اسلب پالرمو پلاس

این مطلب به شما برای خرید سرامیک اسلب پالرمو پلاس و کسب اطلاعت بیشتر در خصوص شناخت کامل برند پالرمو پلاس و قیمت به‌روز آن، کمک خواهد کرد.

حتماً هنگام خرید کاشی و سرامیک و انتخب نوع برند، نام برند پالرمو به گوشتان خورده است. این برند یک شرکت کاشی سرامیک ایرانی است. این شرکت طیف گسترده‌ای از کاشی و سرامیک ها را برای کاربردهای تجاری و مسکونی طراحی و تولید می‌کند.

محصولات پالرمو از تنوع بسیار زیاد طرح و نقش و رنگ برخوردار است که باعث شده کاربران و خریداران زیادی را به سمت خود بکشاند. به علاوه با داشتن کیفیت بالا در مواداولیه و تولید محصولات، توانسته رضایت مشتریان و طراحان را بیش از پیش جلب کند.

پالرمو پلاس در بیش از 50 کشور جهان به فروش می رسد. این شرکت دارای شبکه وسیعی‌ای از توزیع کنندگان و نمایندگی ها است که این امکان را به مشتری میدهد تا در هر نقطه از ایران که ساکن است کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را با بهترین شرایط تهیه کند.

سرامیک اسلب پالرمو پلاس

سرامیک پالرمو

پرسلان های مقاوم: ارائه سرامیک های پرسلانی که بسیار مقاوم و با دوام هستند از تولیدات قابل توجه برند پالرمو است. فرایند تولید خاص پرسلان ها آنها گزینۀ مناسبی برای مکان های پرتردد و شلوغ قرار داده است.

همچنین مقاومت خوبی دربرابر تغییرات دمای هوا دارند و براحتی دچار ترک و شکستگی نمی شوند. سرامیک پرسلان ضدآب خوبی نیز هست و برای محیط های خیس و مرطوب پرکاربرد است.

 

کیفیت و مرغوبیت: سرامیک های پالرمو از مواداولیه با کیفیت و درجه یک ساخته می شوند. این سطح بالای مرغوبیت و کیفیت بسیار به حفظ زیبایی ظاهری سرامیک در مقابل عواملی مانند تابش نور آفتاب و ایجاد لکه در تماس با مواد اسیدی کمک می کند. به علاوه سطح صاف و صیقلی و براق سرامیک در نظافت و تمیزی سریع و آسان آن، با کمترین مواد شوینده تأثیر بسزایی دارد.

 

خلاقیت و زیبایی: طرح ها و نقش و نگارهای زیبا و جذاب با الگو های خلاقانه و بی نقص در طیف وسیعی ای از ترکیب رنگ های خاص و طبیعی، توجه تعداد زیادی از طراحان و کاربران به خود جلب کرده است. این حجم از تنوع، کار طراحی و طرح ریزی را برای طراحان و انتخاب و خرید را برای مشتریان بسیار راحت و بدون دردسر کرده است.

 

کوچک و بزرگ: تنوع گستردۀ ابعاد و اندازه های سرامیک پالرمو این امکان را ایجاد کرده است تا بدون محدودیت بتوان آنها را متناسب با هر قسمت از ساختمان بعنوان دیوار یا کفپوش انتخاب و نصب کرد.

سرامیک اسلب پالرمو پلاس

مزایای سرامیک اسلب پالرمو پلاس

همانطور که میدانید به سرامیک های سایز بزرگ به اصطلاح اسلب می گویند. ابعاد خیلی بزرگ، سبب پدید آمدن برخی ویژگی های مثبت برای این نوع از سرامیک شده است. اولین ویژگی وجود درز و بند بین سرامیک است که ظاهر یکپارچه و یکدستی را به نمایش می‌گذارد و نگاه هر بیننده ای را روی خود نگه می دارد.
از دیگر ویژگی های این سایز بزرگ و به دنبالش کمترین درز، جلوگیری از تجمع باکتری و کثیفی است که در آلودگی کمتر محیط و شیوع بیماری مؤثر است.
سرامیک اسلب پالرمو پلاس

خرید و قیمت سرامیک اسلب پالرمو پلاس

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *