مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک ارزان کف پذیرایی و اتاق کرم براق عمده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزایای سرامیک کفویژگی سرامیک کف پذیرایی و اتاق براققیمت و خرید سرامیک ارزان کف عمده
سرامیک ارزان کف پذیرایی کرم براق

اگر قصد خرید سرامیک ارزان برای کف پذیرایی و اتاق به رنگ کرم، سفید و طوسی با لعاب براق را به صورت عمده دارید؛ با مراجعه به این مطلب خرید خود را انجام دهید.

سرامیک ها از مصالح پرمصرف و پرکاربر در صنعت ساختمان سازی هستند و نقش پر رنگی را در ساختمان ها ایفا می کنند. داشتن ویژگی ها و مزیت های زیاد و متنوع سبب شده تا بتوان سرامیک ها را متناسب با هر نیاز و سلیقه‌ای در قسمت های مختلف خانه نصب و بکار برد.

استفاده از سرامیک ها به عنوان کفپوش از معروف ترین مصارف این محصول است که تنوع رنگ و طرح آنها به طراحان و خریداران کمک می کند تا بهترین دیزاین و طرح ریزی را به نمایش بگذارند.

سرامیک ارزان کف پذیرایی کرم براق

مزایای سرامیک کف

شما با استفاده و نصب سرامیک ها برای کفپوش محیط، مزیت های بسیاری را به محل زندگی و کار خود هدیه می کنید که علاوه بر زیبایی به آرامش و استحکام فضا نیز افروزده می شود.

سرامیک ها عایق های خوبی در برابر شرایط مختلف محیطی هستند. برای مثال اولین و مهم ترین موردی که می توان بیان کرد؛ اینست که سرامیک ها عایق حرارتی بالایی هستند که می توانند مانع خروج گرمای داخل خانه به بیرون و ورود سرمای بیرون به درون خانه شوند. این مزیت به صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها کمک می کند.

دومین عاملی که سرامیک ها در برابر آن عایق هستند، صداهایی‌ست که به شکل‌های گوناگون تولید می‌شوند. سرامیک جلوی انتقال صدای راه رفتن، دویدن و یا افتادن وسیله‌ای روی زمین را به خارج از محیط خانه می گیرد.

مورد سومی که سرامیک در مواجه با آن عایق است، رطوبت و آب است. سرامیک‌ها با استحکام بالایی که دارند در برابر نفوذ آب و رطوبت به درون بافت سرامیک جلوگیری می کنند و اجازه نمی دهند که زیبایی ظاهر و کارایی سرامیک در بلندمدت از بین برود. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت آن را در مکان های خیس و مرطوبت نصب کنید و یا برای نظافت آنها از آب استفاده کنید.

سرامیک ارزان کف پذیرایی کرم براق

ویژگی سرامیک کف پذیرایی و اتاق براق

ظرافت و زیبایی: با بهره گیری از سرامیک برای پوشش کف پذیرایی و اتاق ها، به محیط خود جذابیتی خاص و منحصر به فرد را تقدیم می کنید. به علاوه وجود طیف گسترده ای از رنگ و طرح هایی که هر کدام به تنهایی برای خود زیبا و بی مثال اند، به شما این امکان را می دهد تا با دست باز هر دکوراسیونی را که می پسندید چیدمان کنید و فضایی لوکس و مدرن را ایجاد نمایید.

همچنین می توانید با وجود لعاب براق و بکارگیری رنگ های روشن مانند سفید و کرم با بازتاب و انعکاس نور آفتاب به بزرگتر شدن و روشنایی محیط های کوچک و کم نور کمک ویژه ای بکنید.

 

نظافت آسان: داشتن سطحی صاف، هموار و صیقلی به میزان خیلی زیادی در سهولت نظافت و شستوشوی سرامیک ها کمک کننده است. شما می توانید با صرف کمترین وقت و انرژی و البته هزینه به تمیز کردن سرامیک کف بپردازید و هنگام پاکسازی آنها نیازی به موادشوینده و پاک کننده های قوی و اسیدی نداشته باشید. این ویژگی درافزایش طول عمر و حفظ زیبایی و کیفیت اولیه آن بسیار مؤثر است.

 

مقاوم و سرسخت: مقاومت و استحکام خوب این سرامیک ها در برابر خط و خش، ساییدگی و خراش در اثر رفت و آمد زیاد یا کشیده شدن وسایل روی آن این فایده را دارد تا در طولانی مدت از داشتن سرامیک صاف، شفاف و براق مثل آینه لذت کافی را ببرید و همواره حس رضایت داشته باشید.

سرامیک ارزان کف پذیرایی کرم براق

قیمت و خرید سرامیک ارزان کف عمده

قیمت هر کالایی با توجه به خصوصیات ظاهری و عوامل مختلفی که آن کالا را تشکیل داده‌اند، بالا و پایین می شوند. سرامیک ها هم از این امر مستثنا نیستند و عوامی مانند ابعاد، طرح و نقش، لعاب کار شده روی سطح سرامیک، کیفیت مواد اولیه، نوع برند، محل و نوع خرید آنلاین یا حضوری، حجم خرید و پرسلان یا معمولی بودن در تغییر قیمت نهایی آن بسیار تأثیرگذار است.

شرکت ما آمادۀ ارائه سرامیک های با کیفیت و قیمت ارزان به شما مشتریان گرامی است. شما می توانید برای خرید سرامیک ارزان کف پذیرایی و اتاق با رنگ موردنظرتان و همچنین اطلاع از قیمت عمده با کارشناس فروش ما از طریق راه های موجود در انتهای سایت ارتباط بگیرید و محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنید.

 

↵ بیشتر بخوانید: کاشی سرامیک پرسلان کف پذیرایی مشکی

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *