مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی طوسی حمام و دستشویی ارزانترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مهمترین ویژگی کاشی طوسی حمام و دستشوییمزایای کاشی طوسی حمام و سرویش بهداشتیخرید کاشی طوسی حمام و دستشویی با قیمت ارازن
خرید کاشی طوسی حمام

اگر به دنبال خرید کاشی طوسی حمام و دستشویی با ارزانترین قیمت بازار و بهترین شرایط هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیا ما می توانیم از هر نوع کاشی که مورد پسندمان بود بدون تحقیق و بررسی‌ های خاصی قبل از خرید آن، برای نصب در حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنیم؟ در این مطلب می‌پردازیم به ویژگی ها و استاندارد هایی که یک کاشی مخصوص حمام و دستشویی باید داشته باشد و نکات حائز اهمیت آن را به ترتیب برای شما بیان می‌کنیم. حال سؤال اینجاست که اولین و مهم ترین ویژگی این کاشی کدام ویژگی می‌تواند باشد؟

خرید کاشی طوسی حمام

مهمترین ویژگی کاشی طوسی حمام و دستشویی

در ابتدا جواب سؤال بالا را اینگونه می‌دهیم؛ شاید نتوان گفت که کدام ویژگی به نسبت دیگری از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید آن را اول مدنظر قرار داد؛ زیرا هر کدام در جایگاه خود مهم و برجسته هستند. درکل این ویژگی ها با هم و درکنار یکدیگر خصوصیات کاشی حمام و دستشویی را تشکیل می‌دهند و باید هنگام خرید به هر یک از ویژگی ها توجه داشت.

اولین مزیتی که در این بخش می‌نویسیم، خاصیت ضدآب بودن این کاشی‌هاست. مقاومت بسیار خوب این کاشی‌ها دربرابر نفوذ و ورود آب به درون بافت خود و درصد جذب آب کمتر از 0.5درصد، آنها را برای مصرف در حمام وسرویس بهداشتی بسیار مناسب کرده است. اگر این مزیت نباشد و درصد جذب آب کاشی بالا باشد، به مرور زمان با نفوذ آب به فضای بافت کاشی باعث بروز مشکلات زیر می‌شود:

  1. ایجاد ترک و شکستگی
  2. تغییرات در ابعاد کاشی
  3. ایجاد لکه، کثیفی و خطوط روی سطح آن
  4. فراهم شدن شرایطی برای رشد قارچ و کپک
  5. از بین رفتن زیبایی ظاهری کاشی با باد کردن لعاب آن یا تغییر رنگ 

دومین مزیتی که کاشی حمام باید داشته باشد، ضریب اصطکاک است. کاشی های حمام و دستشویی چون به نسبت دیگر کاشی‌ها زیاد با آب و رطوبت در تماس هستند، باید ضریب اصطکاک بالایی داشته باشند و سطح آنها در عین صاف و هموار بودن باید غیرصیقلی باشد و اصلاً نباید لیز و به اصطلاح سُر باشد تا سلامت انسان را به خطر بیندازد یا زمانی به آن آسیب بزند.

خرید کاشی طوسی حمام

مزایای کاشی طوسی حمام و سرویش بهداشتی

کاشی طوسی با دو مدل روشن و تیره تولید می‌شود. همچنین لعاب روی سطح این کاشی هم تنوع داشته و به دو صورت مات و براق ارائه می‌گردد. به علاوه این دو مزیت منتوع بودن ابعاد کاشی طوسی است که بسیار انتخاب را برای خریداران و طراحان راحت کرده است.
این تنوع ظاهری و سایز به شما این امکان را می‎‌دهد تا مطابق دکوراسیون داخلی و هر سبک و سلیقه‌ای که دارید، حمام و سرویس بهداشتی خود را به بهترین شکل طراحی کنید. با استفاده از کاشی طوسی روشن یا تیره می‌توانید فضایی شیک، مدرن و استثنایی را به نمایش درآورید که علاوه بر زیبایی و چشم نوازی، حس آرامش و رضایت را برای شما به همراه دارد. 
در انتها خرید کاشی‌ طوسی حمام و سرویس بهداشتی با داشتن ویژگی‌ها و مزایای نام برده شده می‌تواند به استحکام، زیبایی و بهداشت محیط شما اضافه کند و در طولانی مدت به سبب کیفیت و ماندگاری ایجاد شده، از استفاده آن لذت کامل را ببرید.
خرید کاشی طوسی حمام

خرید کاشی طوسی حمام و دستشویی با قیمت ارازن

بنابراین با توجه به متن بالا خرید کاشی طوسی با رعایت استاندارد ها و ویژگی هایی مانند ضدآب و ضدلغزش بودن گزینه‌ای بسیارعالی و کاربردی برای حمام یا دستشویی شماست.

قبل از خرید داشتن اطلاعات اولیه از هر محصولی در انتخاب صحیح کالا بسیار پرنقش است که در این مطلب سعی شد مقداری به دانسته های شما اضافه گردد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در درباره محصول مورد نیاز خود و همچنین اطلاع از قیمت خرید کاشی طوسی حمام و دریافت مشاوره رایگان برای داشتن خریدی درست و مطمئن از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما تماس برقرار کنید. مشاوران فروش مجموعه ما به شما کمک لازم را در خصوص انتخاب بهترین محصول متناسب با شرایط شما می‌کنند.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *