مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی بین کابینتی طرح آجر سفید

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع کاشی بین کابینتیمزایای کاشی بین کابینتیانواع طرح های کاشی بین کابینتیخرید کاشی بین کابینتی
‪کاشی بین کابینتی طرح آینه

حتماً به دنبال خرید کاشی بین کابینتی طرح آجر سفید یا طرح های متنوع دیگر با قیمت و شرایط مناسب میگردی؟ این مطلب در این راستا شما را راهنمایی میکند تا بهترین خرید را داشته باشید.

شاید درنگاه اول اینطور بنظر برسد که کاشی ها بیشتر برای حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شوند، اما اینگونه نیست! امروزه کاشی ها از تنوع سایز و طرح بسیاری برخوردارند و همین امر موجب شده تا مکان هایی که از آنها استفاده می شود هم بیشتر شود.
آشپزخانه یکی از آن مکان هاست که کاشی در بخش های مختلف آن مانند: پیشخوان ، کف ، دیوار ، سقف و بین کابیت ها مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع کاشی بین کابینتی

کاشی‌ بین کابینتی در طیف گسترده‌ای از مواد، رنگ‌ها، الگوها و اندازه‌ها تولید می شوند. برخی از معروف ترین مواد تشکیل دهنده کاشی ها عبارتند از:

  1. کاشی سرامیکی (چینی)
  2. کاشی سنگ طبیعی (معدنی)
  3. کاشی پرسلان
  4. کاشی شیشه ای
  5. کاشی فلزی (استیل)
  6. کاشی آینه ای (تایل یا دکوراتیو)
 
‪کاشی بین کابینتی طرح آینه

مزایای کاشی بین کابینتی

طرح های متنوع کاشی های بین کابینتی گزینه‌ای مناسب برای ایجاد فضایی زیبا، چشم نواز و خاص در آشپزخانه هستند که علاوه بر زیبایی، محافظ خوبی برای دیوارهاست؛ همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارند و تمیز کردن و نگهداری آنها بسیار آسان است.

انواع طرح های کاشی بین کابینتی

  1. طرح آجر
  2. طرح سه بعدی
  3. طرح رندوم
  4. طرح آینه
  5. طرح سنگ
  6. طرح چوب
  7. طرح سنتی

هر یک از طرح های نام برده شده به تنهایی دارای رنگ های ترکیبی و متنوعی مانند: مشکی، سفید، طوسی و طلایی موجود هستند که متناسب با هر سلیقه، سبک و دکوری میتوان آنها را تهیه کرد.

خرید کاشی بین کابینتی

در پخش های بالاتر انواع مختلف، مزایا و کارایی متفاوتی که کاشی های بین کابینتی دارند را بیان کردیم. حال که به انتهای مطلب رسیدیم زمان انتخاب و تصمیم‌گیری شما خریدار عزیز رسیده است. این کاشی ها در اندازه های مختلف قابل فروش هستند. ما در مجموعه خود در تلاش هستیم تا بهترین خدمات و پاسخگویی را برای مشتریان گرامی داشته باشیم.  شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌ سفارش کاشی مورد نظر خود با هر طرح و رنگی که در نظر دارید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید و آن را در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی عالی و درجه یک تحویل بگیرید.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *