مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سرامیک نما طرح آجر برجسته قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع طرح سرامیکویژگی خرید سرامیک نما طرح آجرخرید سرامیک نما طرح آجر برجسته

خرید سرامیک نما طرح آجر با سطح برجسته یا صاف می توانید گزینه ای مناسب برای زیباسازی ساختمان باشد. برای خرید این محصول و استعلام قیمت عمده به انتهای مطلب مراجعه کنید.

در گذشت زمان و پیشرفت صنعت کاشی و سرامیک، مصارف سرامیک ها از داخل خانه ها به مصرف برای نمای خارجی ساختمان ارتقا یافتند. ساخت سرامیک های محکم تر و مقاوم تر سبب پیدایش این امر شد تا طراحان و معماران بتوانند برای طراحی پخش های خارجی ساختمان نیز از سرامیک ها بهره ببرند.

این پیشرفت هر روزه و تقاضای بیشتر مشتریان و کاربران برای خرید سرامیک باعث شد تا تولیدکنندگان برای تولید طرح و نقش های متنوع تر دست بکار شوند و ما امروزه شاهد ارائه کاشی و سرامیک ها با این حجم از گوناگونی  رنگ و طرح باشیم.

انواع طرح سرامیک

طیف گسترده ی طرح و رنگ های سرامیک ها بسیار به تنوع مکان های قابل نصب آن کمک کرده است. همچنین برخی از طرح ها مانند سنگ طبیعی (کلکته، تراورتن، گرانیت آنتیک، مالون و مرمر) به کاهش هزینه ها و بعضی طرح ها مثل طرح چوب و پارکت به جای استفاده از چوب طبیعی به حفظ محیط زیست کمک می کنند. طرحی مانند طرح آجر نیز در کاهش وقت و انرژی تأثیرگذار است.

در این میان، طرح های جذاب و پرطرفدار دیگری هستند که به آنها اشاره‌ای می کنیم:

  1. طرح سه بعدی
  2. طرح سنتی
  3. طرح فرش
  4. طرح شطرنجی
  5. طرح پتینه
  6. طرح چرم

با این وسعت متنوع و رنگارنگ دست شما برای هر نوع انتحابی منتاسب با سلیقه و سبک و علاقه تان باز است تا محیطی بی نقص و خاص را به نمایش بگذارید. طراحان نیز می تونند به آسانی هر کدام از طرح ها را زیباتر و متفاوت از دیگری طرح ریزی کنند و به خلق الگو و ترکیب های بی نظیر و استثنایی بپردازند.

ویژگی خرید سرامیک نما طرح آجر

مهم ترین ویژگی سرامیکی که قرار است برای نمای ساختمان از آن استفاده شود، مقاومت و استحکام در برابر تغییرات دمایی است.

سرامیک آجرنما مقاومت خوبی در مقابل افزایش و گرمای شدید هوا دارد و در اثر تابش طولانی مدت اشعه خورشید به آن، دچار تغییر رنگ نمی شود و زیبایی روز اول خود را از دست نمی دهد.

اگر زمانی ساختمان گرفتار آتش سوزی شد به آتش دامن نمیزنند و تا پایان اطفای حریق مقاومت می کنند و فرو نمی ریزند. در مقابل سرمای زیاد و در مواقع برف سنگین و یخ زدگی، ترک نمی خورد و شکستگی در آن به وجود نمی آید.

برای اینکه سرامیک این ویژگی ها را داشته باشد لازم است که سرامیک ها پرسلان و از میزان ضخامت بالایی برخوردار باشند و به علاوه از مواداولیه با کیفیت و مرغوب تشکیل شوند تا در برابر شرایط مختلف دمایی مقاوم و بادوام جلوه کنند.

سرامیک طرح آجر به سه مدل سنتی، مدرن و کلاسیک ارائه می شود. این مدل های خلاقانه و جذاب هر کدام به رنگ هایی مانند سفید، کرم، استخوانی، قرمز، نارنجی، قهوه‌ای، طوسی و مشکی تولید می شوند. با بکارگیری این طرح و رنگ های فوق العده در دیزاین ساختمان به محیطی چشم گیر و دیدنی دست پیدا می کنید.

از دیگر ویژگی هایی که بودن آن خالی از لطف نیست ابعاد کوچک و نوع برش بدون بند یا کالیبره سرامیک نماست. اندازه های کوچک در نصب آسان سرامیک به دیوار مؤثرند و وجود برش کالیبره در زیبایی و یکدستی و طبیعی تر شدن نمای ساختمان نقش دارد.

لازم به ذکر است که همه این ویژگی های گفته شده به شما در کاهش صرف انرژی، زمان و مخصوصاً هزینه و خرج های اضافی برای تعمیر و تعویض سرامیک ها به دلیل آسیب و خرابی بسیار کمک می کند. همچنین می توانید حس داشتن محصولی با دوام و ماندگار را در محل زندگی  خود تجربه کنید.

خرید سرامیک نما طرح آجر برجسته

حال که تا اینجای مطلب به بررسی مزیت ها و ویژگی های سرامیک آجر نما پرداختیم، می توانید برای یک خرید درست و اصولی و انتخابی مطمئن اقدام کنید؛ زیرا مشخصات یک محصول خوب و با کیفیت را می دانید و هنگام یا بعد از خرید به مشکل بر نمی خورید.

مجموعه ما آماده‌ی ارائه خدمات و رساندن محصولات و سفارشات مشتریان به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان بدست آنهاست.

اگر قصد خرید دارید و انتخاب خود را کرده اید برای این منظور از به وسیله یکی از راه های ارتباطی زیر با واحد فروش ما ارتباط بگیرید و کالای مورد نیاز خود را ثبت سفارش نمایید.

اگر هم نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر دارید می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید تا مشاورین شما برای انتخاب دقیق تر راهنمایی کنند.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *