مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاشی سرامیک پرسلان ساده دیوار و کف

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی های کاشی سرامیک پرسلانخرید کاشی سرامیک پرسلان ساده دیوار و کف

خرید کاشی سرامیک پرسلان با طرح های ساده مناسب نصب برای دیوار و کف مکان های مختلف را می توانید با بهترین قیمت و شرایط از سایت ما انجام دهید.

 کاشی سرامیک پرسلان با داشتن ویژگی های مختلف و کاربردی توانسته جایگاه خوبی در میان دیگر کاشی و سرامیک ها پیدا کند و تبدیل به یک محصول پرفروش به نسبت بقیه کاشی سرامیک ها شود.

پرسلان ها را برای هر قسمت از ساختمان که بخواهید استفاده کنید گزینه ی مناسبی هستند؛ اما وجود یک دسته از ویژگی های منحصر به فرد، آن را برای استفاده در مکان های خاصی در اولویت قرار می دهد تا کارایی کاشی سرامیک در مکان مناسب خودش به بهترین شکل اجرا شود.

ویژگی های کاشی سرامیک پرسلان

حال سؤالی که مطرح می شود این است، ویژگی هایی که از آنها سخن به میان آمد چیست که کاشی سرامیک پرسلان را به این میزان کاربردی و پرفروش کرده است؟ به چند مورد از آنها به شرح زیر است:

  1. ضدآب و رطوبت
  2. مقاوم در برابر سرما و گرما و حرارت بالا
  3. تحمل فشار مکانیکی و وزن
  4. مقاومت در برابر خط و خش و ساییدگی
  5. تمیزی و نظافت آسان
  6. ضریب اصطکاک بالا و ضدلغزش

همانطور که میدانید امروزه بسته به طرح و رنگ و داشتن یک سری از ویژگی ها و البته اول از همه علاقه و سلیقۀ شما، میتوان کاشی سرامیک ها برای محل های مختلفی بکاربرد. در این پخش مطلب با توجه به ویژگی هایی که برای پرسلان ها گفتیم و در ادامه ی آنها به بررسی مکان هایی که این کاشی سرامیک قابل نصب هستند می پردازیم.

اگر کاشی سرامیک ها دارای طرح و رنگ های ساده و روشن یا به اصطلاح همه پسند باشند، کار انتخاب وسایل دکوراسیون را که هماهنگ و سازگار با دیزاین باشند را بسیار زیاد آسان میکنند. همچنین محدودیت انتخاب محیط های قابل نصب را از بین می برند.

برای مثال خاصیت ضدآب بودن و اصطکاک بالا، آن را برای محیط های خیس و مرطوبت مانند حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه مناسب میکند.

با مقاومت در برابر تغییرات دمایی شدید میتوان آن برای نمای خارجی و بیرونی ساختمان ها بکاربرد.

به دلیل اینکه می تواند فشار های مکانیکی و وزن را تحمل کند و به علاوه در برابر خط و خش و خراشیدگی مقاوم است، حتماٌ گزینه ی بسیارخوبی برای اماکن پرتردد، شلوغ و پر رفت و آمد است. مانند پارکینگ، راهرو و راه پله، مراکز خرید، بیمارستان و کلینیک، مجتمع های اداری و تجاری.

با وجود سطحی صاف و صیقلی و طرح ساده که کثیفی ها را به خوبی نشان میدهد، نظافت و شستوشوی آن بسیار راحت شده و با نصب این کاشی سرامیک بعنوان دیوارپوش و کفپوش سالن پذیرایی و اتاق خواب ها دیگر نگران رسیدگی و پاکیزگی آن نیستید. 

خرید کاشی سرامیک پرسلان ساده دیوار و کف

در این مطلب سعی بر آن داشتیم که با بیان مزایا و کاربرد های کاشی سرامیک پرسلان شما مشتریان عزیز را در جهت داشتن بهترین انتخاب و خریدی مطمئن یاری کنیم. با خواندن مطلب تا به اینجا شما می توانید با در نظر داشتن و توجه به این ویژگی ها محصول مورد نیازتان را متناسب با مکان انتخابی تهیه کنید.

اگر قصد خرید کاشی سرامیک پرسلان ساده دارید، از طریق یکی از راه های زیر با واحد فروش ارتباط بگیرید و کالای خود را ثبت سفارش کنید. مجموعه ما با ارائه بهترین خدمات، پاسخگویی و مشاوره رایگان آماده کمک به شما خریداران است.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط فروش و استعلام قیمت به روز، با کارشناسان در تماس باشید.