مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاشی سرامیک طلایی سفید پرسلان ضد آب

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزایای کاشی سرامیک طلایی سفید پرسلانکاشی سرامیک طلایی سفید پرسلان ضد آب + خرید و فروش

اگر قصد خرید کاشی سرامیک طلایی سفید برای مکان های خیس و مرطوب دارید، مدل پرسلان ضدآب بهترین گزینه هست. برای کسب اطلاعت بیشتر مطلب زیر را دنبال کنید.

برای داشتن کاشی سرامیک محکم و مقاوم در شرایط فیزیکی مختلف، لازم است که تغیییراتی در فرایند تولید آنها اعمال شوند تا دارای ویژگی های نصب در موقعیت های خاص و دشوار بشوند.

پرسلان ها با فرایند تولیدشان در دمایی بالغ بر 1200 درجه سانتیگراد و فشار بالا، مقاومت و استحکام لازم را جهت استفاده در مکان های مختلفی بدست می آورند. در ادامه به این مکان ها و مزایای متنوع پرسلان ها می پردازیم.

مزایای کاشی سرامیک طلایی سفید پرسلان

اولین و مهمترین مزیت آن ضد آب بودن است که در عنوان نیز ذکر شده بود. با وجود این مزیت و جذب آبی کمتراز 0.5 درصد، میتوانید کاشی سرامیک طلایی سفید را به راحتی برای هر محیطی با آب در تماس بیشتری هست، مانند حمام و سرویس بهداشتی و حتی آشپزخانه بکار ببرید.

مزیت بعدی، مقاومت پرسلان در برابر ساییدگی و خراش است. با وجود ضد خراش بودن استفاده آن برای محیط های پرتردد و محیط هایی که احتمال میرود در برخورد با اشیاء سفت و تیز و یا ضربه های شدید قرار بگیرند؛ بسیار ماسب است.

سختی و استحکام بسیار زیاد از دیگر مزایای پرسلان است. این مزیت در کنار ضد ساییش بودن، یک مکمل خیلی خوب میشوند برای نصب در اماکن عمومی و شلوغ و پر رفت و آمد.

اگر حدس میزنید که مکان انتخابی شما، محیطی است که دائماٌ در معرض نور خورشید قرار دارد، بهره  گرفتن از پرسلان گزینه ی هماهنگ و مناسبی است؛ چراکه بدون کوچکترین تغییر در رنگ، زیبایی و کیفیت اولیه خود را حفظ میکند.

در ادامه ی مطلب خوب است که اشاره ای مختصر کنیم به چند تا از معایبی که کاشی سرامیک پرسلان میتواند داشته باشد:

  1. قیمت بالاتر به نسبت کاشی سرامیک های معمولی
  2. برش نسبتاٌ دشوار به دلیل استحکام زیاد
  3. وزن بیشتر به نسبت دیگر مدل ها
  4. در مواردی نصب دشوار

اما با یک جمع بندی ساده میتوان نتیجه گرفت که مزایا و کاربردهای متنوع پرسلان به معایب اندک آن ارجعیت دارد و یک نوع کاشی سرامیک مرغوب و باکیفیت است.

با استفاده از کاشی سرامیک طلایی سفید در مکان های مختلفی مانند فضای بین کابینتی، دیوار و کف آشپزخانه، دیوار و کفپوش برای حمام یا دستشویی و دیوار پشت تلویزیون، فضایی بسیار شیک و استثنایی را ایجاد کنید.

کاشی سرامیک طلایی سفید پرسلان ضد آب + خرید و فروش

بنابراین با مزیت هایی که درباره کاشی سرامیک های پرسلان خواندید نتیجه میگیریم پرسلان ها جزء دسته کاشی سرامیک های باکیفیت و مرغوب هستند.

خرید آنها برای نصب در هر مکانی با شرایط محیطی متفاوت، مخصوصاً خیس و مرطوب بسیار مناسب و عالی است؛ زیرا می‌توانید به آسانی بدون نگرانی از نفوذ آب به درون بافت کاشی سرامیک محل، به شست‌وشوی آنها بپردازید.

درست است که مزایای قابل توجه و چشمگیری دارد اما در کنار آن قیمت بالایی نیز دارد که از حدود متری 130هزار تومان تا 1میلیون‌و200هزار تومان به نسبت سایز و ابعادی که دارد متغیر است.

برای دریافت جدیدترین و مناسب‌ترین قیمت این محصول و دیگر محصولات مشابه آن، با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید. شما بعد از دادن اطلاعات لازم و مشخصات کالای مورد نیازتان می‌توانید ثبت سفارش کنید و از شرایط خرید و فروش این مدل کاشی سرامیک ها اطلاع پیدا کنید.