مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاشی استخری پرسلان ابعاد بزرگ و کوچک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی کاشی استخری پرسلانخرید کاشی استخری پرسلان

انتخاب کاشی استخری پرسلان گزینه ی بسیار مناسبی برای نصب در انواع استخرها است. جهت خرید و استعلام قیمت ابعاد کوچک و بزرگ آن به انتهای مطلب مراجعه کنید.

با تنوعی که امروزه کاشی ها پیدا کردند دیگر نمیتوان مثل گذشته به راحتی و بدون داشتن اطلاعات کافی راجب کالای مورد نیاز اقدام به خرید محصول کرد. خرید و انتخاب کاشی مناسب برای داشتن استخری مقاوم با استحکامی بالا، نیازمند شناخت ویژگی های بهترین کاشی است؛ هر چند مختصر باشد که بتواند به شما هنگام تهیه محصول کمک کند تا خریدی درست و رضایت بخش داشته باشید.

 کاشی استخری پرسلان یکی از کاشی های متناسب فضای استخر است. برای تحقق این امر قصد داریم در این مطلب به بررسی ویژگی های کاربردی و مختلف این نوع کاشی بپردازیم و شما را راهنمایی کنیم.

ویژگی کاشی استخری پرسلان

کاشی که شما میخواهید برای کف و دیوار و یا حتی فضای اطراف استخر خود انتخاب کنید، لازم است دارای برخی ویژگی های منحصربه فردی که آن را متناسب با این نوع محیط می کند باشد تا بتواند به این نیاز به بهترین پاسخ دهد. که در ادامه به این ویژگی ها اشاره می کنیم.

همانطور که میدانید محیط استخر دائماٌ با آب و نم و رطوبت در ارتباط است و محیطی ست که در اکثر مواقع خیس است. بنابراین وجود ویژگی ضدآب بودن در کاشی ها بسیار ضروری است و در اولیت بالاتری به نسبت دیگر ویژگیها قرار دارد.

کاشی پرسلان بسیار در برابر نفوذ آب مقاوم است و آب نمی‌تواند به آسانی به درون بافت کاشی ورود کند و باعث ایجاد انواع آسیب ها به کاشی استخر شود. بعضی از این آسیب ها و مشکلاتی که در اثر نفوذ آب به داخل کاشی بروز می کند را نام میبریم:

همچنین برش کاشی ها باید از نوع رکتی فاید یا کایبره باشد یعنی بدون درز و در حالتی بسیار بهم چسبیده و با حداقل فاصله، تا تمام راه ها برای نفوذ آب بسته شود و به طورکامل جلوی هر گونه خرابی و ضرر گرفته شود.

ویژگی بعدی که میتوان برای بهترین کاشی نام برد، ضریب اصطکاک بالاست. از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کاشی استخری سطحی صاف و صیقلی داشته باشد تا به زیبایی کاشی بیفزاید؛ اما این صافی و هموار بودن نباید بیش از حد مقعول باشد تا سطح کاشی لیز و لغزنده شود که در نتیجه آن آسیب و خطری را برای انسان به همراه داشته باشد.

خرید کاشی استخری پرسلان

همه ویژگی های نام برده شده در بخش های بالایی مطلب، وجود هر کدام در کنار یکدیگر کاشی هماهنگ با فضای استخر را می سازند که علاوه بر زیبایی، به دوام استخر شما در طولانی مدت کمک می کند.