مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاشی آشپزخانه ساده و طرح دار شش ضلعی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی کاشی آشپزخانه ساده و طرح دارخرید کاشی آشپزخانه ساده و طرح دار شش ضلعی

اگر به دنبال خرید کاشی آشپزخانه ساده و طرح دار با ابعاد و رنگ های متنوع و خاص هستید، می توانید با رفتن به انتهای مطلب خرید خود را ثبت سفارش کنید.

نصب کاشی آشپزخانه ساده یا طرح دار که متناسب با دکوراسیون و اکسسوری های آشپزخانه باشد، بسیار به کامل شدن زیبایی و مقاومت آن کمک می‌کند.

کاشی های آشپزخانه از تنوع طرح و مدل بسیار عالی برخوردارند. به گونه ای که بدون محدودیت و دست باز با توجه به سبک و سلیقه خودتان و دیزاینی که در منزل دارید انتخاب هایی استثنایی و بینظیر داشته باشید.

این کاشی ها در مدل های مستطیل و مربع و شش ضلعی تولید می شوند که می توانید با خلاقیت در نصب و چیدمان آنها، نقش های جدید و متفاوت ایجاد کنید.

برخی از طرح هایی که میتوانیم برای شما نام ببریم عبارتند از: آجر، سه بعدی، رندوم، آینه، سنتی، سنگ و چوب. که هر کدام طیف گسترده‌ای از رنگ ها را شامل می شوند.

ویژگی کاشی آشپزخانه ساده و طرح دار

این کاشی مقاومتی بالا در شرایط مختلف دارد. قطعاً وجود این ویژگی در کاشی های آشپزخانه که با آب، حرارت، چربی و ضربه ها سروکار دارند بسیار حائز اهمیت است. کاشی می‌تواند مناسب محیط آشپزخانه باشد که مقاومت و استحکام لازم را از خود در برابر موارد زیر نشان دهد:

  1. عدم نفوذ آب و رطوبت
  2. مقاوم در مقابل حرارت بالا
  3. ضد لکه و چربی
  4. مستحکم در برابر ضربه
  5. ضد مواد اسیدی

حضور این ویژگی ها مزیت های گوناگونی را با خود بهمراه دارد که خوب است مواردی را بیان کنیم. برای مثال اولین مزیت آن کمک ویژه‌ایست که به شما هنگام نظافت کاشی‌ها می‌کند و این کار را بسیار تسهیل میکند. حال شاید این سؤال پیش آید که چگونه می‌خواهد کمک کند؟

ضد آب بودن آن این امکان را به شما می‌دهد تا با خیالی آسوده با استفاده از آب و موادشوینده به تمیزکردن کاشی آشپزخانه خود بپردازید.

بعلاوه ضد لکه و چربی بودن این خاصیت را دارد که بتوانید به آسانی بودن استفاده از موادپاکننده قوی و صرف وقت و انرژی اضافه کار شست‌وشوی آنها را به پایان برسانید.

مقاوم بودن در برابر حرارت و درجه گرمای بالا این مزیت را دارد تا رنگ کاشی تغییر نکند و بدون نگرانی به پخت غذا بپردازید.

همچنین با داشتن ویژگی ضد لک و مواد اسیدی، در افزایش طول عمر و حفظ رنگ و کیفیت و زیبایی اولیه کاشی بسیار تأثیرگذار است.

وجود لایه و لعابی با بافتی محکم و ضد خراشیدگی و ضربه، این مزیت را بوجود می آوردند تا به هنگام تمیز کردن و یا برخورد وسایل تیز و سنگین آشپزخانه به کاشی، سطح آن دچار خط و خش، ترک و شکستگی نشود و برق و درخشش و شفافیت خود را به راحتی از دست ندهد.

خرید کاشی آشپزخانه ساده و طرح دار شش ضلعی

با توجه به مطالبی که تا به اینجا خواندید، به ویژگی‌ها و مزیت های نصب کاشی برای آشپزخانه پی بردید. نتیجه میگیریم استفاده از کاشی ها در آشپزخانه، به استحکام آن اضافه کرده و چسباندن کاشی‌ها به دیوار، از دیوار در برابر چربی و روغن، لکه و کثیفی‌ها محافظت می‌کند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت به روز و شرایط فروش محصول مورد نیازتان، از طریق یکی از پل های ارتباطی زیر با واحد فروش یا کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

مجموعه ما آماده ارائه محصول باکیفیت با بهترین قیمت است تا همواره رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

 

↵ بیشتر بخوانید: کاشی آشپزخانه کلکته سفید پولیش