مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک کلکته براق

برای خرید سرامیک کلکته براق با ضخامت بین 7 تا 21، مناسب برای کف و دیوار، با رنگ‌های متنوع و جذاب و البته قیمت‌های به‌صرفه، این مجموعه را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

با تنوع گسترده‌ی سرامیک‌ها در نقش و رنگ، ابعاد، کیفیت، ضخامت و خیلی از موارد دیگر، هر دیزاین و دکوراسیونی که در نظر دارید، اراده کنید قابل اجراست.

در میان طراحی‌های گوناگون و رنگارنگ سرامیک‌ها، طرح‌های سنگ‌ و چوب با رنگ‌های طبیعی و خاص بسیار مورد توجه معماران و کاربران قرار گرفته‌اند.

سرامیک طرح سنگ کلکته نیز از همین طرح‌های مورد پسند مشتریان و خریداران است که در میان طرح‌های پرفروش هم قرار می‌گیرد.

ویژگی سرامیک کلکته براق

بسته به مکانی که میخواهید سرامیک را در آن نصب کنید باید ویژگی‌های مختلفی را در نظر بگیرید تا متناسب با آن محل بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای مثال اگر قصد دارید برای دیوارپوش از سرامیک کلکته براق استفاده کنید، سرامیک‌های سایز بزرگ یا اسلب‌ها، انتخاب بهتری هستند. زیرا با ابعاد بزرگ تعداد درزهای بین سرامیک‌ها را به حداقل می‌رسانند و نمایی یکپارچه و یکدستی را می‌سازند.

برای نصب این سرامیک بعنوان کفپوش محیط‌های خیس و مرطوب، بهتر از از پرسلان‌ها که بهره بگیرید. پرسلان‌ها با جذب آب کمتر از 0.5 درصد، بسیار مناسب این مکان‌ها هستند.

اگر می‌خواهید سرامیک را برای پوشش کف اماکن پرتردد و عمومی بکار ببرید، باید فشردگی و انسجام بافت و میزان ضخامت سرامیک را مدنظر داشته باشید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

انسیه کثیری

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.