مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک مرمریت کرم

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزایا و کاربرد سرامیک مرمریت کرم

برای خرید سرامیک مرمریت کرم و سفید و رنگ های متنوع دیگری که این مدل سرامیک دارد و همچنین اطلاع از عوامل مختلف تأثیرگذار بر قیمت آن این مطلب را تا آخر دنبال کنید.

در میان طرح های گوناگونی که تا به امروز برای کاشی سرامیک ها ارائه شدند، این طرح سنگ طبیعی بود که بیشترین طرفدار و خدیدار را به خود اختصاص داد. طرح های سنگ با شباهت بسیار زیادی که به سنگ طبیعی دارند توجه بسیاری از طراحان و مشتریان را به خود جلب کرده اند.

طرح سنگ هایی که بر روی سطح سرامیک اجرا شدند، به نام های مرمریت، کلکته، تراورتن و گرانیت هستند. این طرح های جذاب و خاص با رنگ های متنوع و طبیعی که دارند در هر محیطی که بکاربرده شوند، حس طبیعت و آرامش را به ارمغان می آورند.

مزایا و کاربرد سرامیک مرمریت کرم

پایداری مقابل تغییرات دما: اگر این سرامیک را برای محیط هایی با دمای بسیار گرم و بالا و یا بسیار سرد زیر صفر می‌خواهید گزینهٔ مناسبی است. زیرا در گرمای زیاد در اثر تابش مستقیم و طولانی نور خورشید، تغییری در رنگ آن ایجاد نمی‌شود. همچنین در هوای خیلی سرد مثلاً یخ زدگی ناشی از برف شدید، دچار ترک و شکستگی نمی‌شوند.

محکم و قوی: سرامیک مرمریت کرم برای نصب در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد انتخاب خوبی است. تحمل عالی دربرابر وزن و فشار های گوناگون آن را پیشنهادی هماهنگ برای مکان های پرتردد قرار داده است.

ضدآبی نفوذناپذیر: بافت و ترکیبی فشرده و محکم جلوی ورود آب و رطوبت با به درون سرامیک می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد به راحتی این نفوذ آب شکل و ظاهر سرامیک را بهم بزند و کیفیت و زیبایی آن را از بین ببرد.

همه مزیت های نام برده شده در بالا، سرامیکی را می‌سازد بسیار مناسب برای

  1. نمای بیرونی و داخلی ساختمان
  2. حمام و سرویس بهداشتی
  3. کف و دیوار سالن پذیرایی
  4. راهرو و راه پله و لابی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.