مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک طوسی سفید براق طرح کلکته

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی های سرامیک طوسی سفید براقکاربرد سرامیک طوسی سفید براق طرح کلکتهخرید سرامیک طوسی سفید براق طرح کلکته

قصد خرید سرامیک طوسی سفید براق طرح کلکته را دارید؟ قبل از خرید حتماً نیاز است که با مشخصات این سرامیک و ویژگی هایش آشنا باشید. مطلب زیر در این راستا به شما کمک می‌کند.

این موضوع درست است که تنوع رنگ و طرح سرامیک ها دست مشتری و خریدار برای انتخاب راحت تر بسیار باز گذاشته است، اما همواره این سؤال را به همراه دارد که کدام طرح و رنگ می تواند انتخاب مناسب تری و بهتری برای خانه ی من باشد؟ کدام مدل سرامیک این توانایی را دارد تا تکمیل کننده زیبایی و جذابیت دیزاین محیط باشد؟ یکی از این سرامیک های خاص و متناسب سرامیک طوسی سفید است که در این مطلب با بررسی ویژگی و مزایای آن شما را راهنمایی خواهیم کرد.

ویژگی های سرامیک طوسی سفید براق

داشتن لعاب براق می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های سرامیک طوسی سفید باشد. این ویژگی آن را بسیار مناسب و کاربردی برای محیط های کوچک و کم نور قرار می دهند. بطوری که اول رنگ روشن و دوم لعاب براق، نور خورشید در برخورد با سطح سرامیک منعکس می کنند و این موضوع در بزرگتر دیده شدن محیط و روشنایی هرچه بیشتر آن خیلی زیاد تأثیرگذار است.

این سطح براق و درخشان مزیت دیگری بعلاوه کمک به روشنایی محیط دارند. سطح سرامیک طوسی سفید به دلیل اینکه صاف و صیقلی و عاری از هرگونه ناهمواری است، بسیار کار نظافت و رسیدگی به خود را آسان می کند؛ به گونه ای ک شما می توانید در کوتاه ترین زمان، سریع و بدون اتلاف وقت کار تمیزکردن را به پایان برسانید.

همچنین لازم به ذکر است که این امکان را دارید با مصرف کمترین موادپاک کننده از نوع ضغیف و قلیایی و بدون نیاز به شوینده های قوی و اسیدی سرامیک ها را شستوشو دهید.

اگر سرامیک دارای برش از نوع رکتی یا کالیبره باشد، این بدون درز بودن و بهم چسبیدن بی فاصلۀ سرامیک ها، از جمع شدن کثیفی و آلودگی ها جلوگیری می کند و باز به شما در آسانی نظافت آنها کمک می کند.

کاربرد سرامیک طوسی سفید براق طرح کلکته

 

خرید سرامیک طوسی سفید براق طرح کلکته

تا به اینجای مطلب با اطلاعات و مشخصاتی که درباره سرامیک طوسی سفید کسب کردید می توانید با اطمینان بیشتری دست به انتخاب محصول بزنید.
این سرامیک با ویژگی های منحصربه فردی که دارند قطعاٌ می توانند گزینه ای مناسب برای نصب در مکان مورد نظر شما باشند و با خرید این محصول می توانید زیبایی و استحکامی بادوام را در محیط خود داشته باشید.
چنانچه با خواندن این مطلب باز هم به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با مشاورین مجموعه ارتباط بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. همچنین برای ثبت سفارش محصول مورد نیازتان از طریق یکی از راه‌های ارتباطی در انتهای سایت با کارشناسان فروش تماس برقرار کنید تا آنها شما را راهنمایی کنند.