مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک طرح چوب کف کرم طوسی قهوه ای

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی و کاربرد سرامیک طرح چوب کفخرید سرامیک طرح چوب کف کرم طوسی قهوه ای

خرید سرامیک طرح چوب کف به رنگ های کرم، طوسی و قهوه ای می تواند گزینه ای جذاب بجای چوب و پارکت ها باشد. برای آشنایی و شناخت بیشتر با محصول، مطلب را دنبال کنید.

برای داشتن دیزاین و کفپوشی طبیعی میتوانید از سرامیک کف طرح چوب بهره بگیرید. با خرید این نوع سرامیک علاوه بر کمک به محیط زیست و کاهش مصرف چوب درختان، از کفپوشی با ماندگاری و طول عمر بالا بهره‌مند می‌شوید. همچنین با داشتن زیبایی ظاهری و برق و شفافیت چشم نوازتر به نسبت چوب و پارکت، می‌تواند یک انتخاب بی‌نقص باشد.

حضور برخی از ویژگی های منحصر به فرد در سرامیک طرح چوب، آن را در مقابل چوب طبیعی تمایز و برتری بیشتری داده است. به گونه‌ای که کاربردها و مخصوصاً فروش آن افزایش یافته است. در ادامه با این ویژگی ها و کاربرد های استثنایی آشنا می‌شوید.

ویژگی و کاربرد سرامیک طرح چوب کف

بواسطه‌ی ویژگی‌های عالی و گوناگون، روز به روز این کفپوش طرح چوب در میان مشتریان و طراحان محبوب‌تر و پرکاربرد شده است. این محبوبیت سبب شد تا تولیدکنندگان اقدام به ارتقاء طیف رنگ های این سرامیک کنند و امروزه مشاهده می‌شود که به میزانی قابل توجه این رنگ ها متنوع و طبیعی هستند. مانند قهوه‌ای، کرم، طوسی، گردویی، بژ و سفید.


انواع مقاومت: استفاده از مواداولیه باکیفیت و مرغوب و درنتیجه تولید محصولی درجه یک، سرامیک مقاوم و با استحکام را می‌سازد که در شرایط مختلف مقاومت های مورد انتظار را از خود نشان می‌دهد.

اولین مقاومت، مقاومت دربرابر نفوذ آب است. شرایط پخت در دمای بالا، تحت فشار و حرارت زیاد و بکار رفتن لعاب روی سطح سرامیک، کاملاً راه ورود آب را به دورن بافت آن می‌بندد. می‌توان با درنظر گرفتن این خصوصیت آن را برای محیط خیس و مرطوب که با آب در تماس بیشتری هستند مثل سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه، دور استخر نصب کرد.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خرید سرامیک طرح چوب کف کرم طوسی قهوه ای