مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک طرح سنگ دیوار و کف راهرو و راه پله

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی های سرامیک طرح سنگ

اگر برای زیباسازی و استحکام نمای خارجی و داخلی مانند راهرو و راه پله‌های ساختمان بدنبال محصولی مناسب هستید، سرامیک طرح سنگ انتخابی بسیار عالیست.

با پیشرفت علم و صنعت، همچنین حرکت طراحی‌ها و نقشه‌کشی‌ها به سمت و سوی سبک‌های مدرن، زیبایی و کیفیت تمام قسمت‌های سازه‌ها مورد توجه معماران قرار گرفت تا ساختمانی مقاوم و شیک ارائه شود.

درمیان مصالح متنوع برای ساخت و طراحی، سرامیک طرح سنگ مدلی بسیار محبوب و پرفروش شد. سرامیک های طرح سنگ با عنوان های مخلتفی تولید می‌شوند. برای مثال کلکته، تراورتن، مرمر، گرانیت و آنتیک. که هر کدام از جلوه و جذابیت خاصی برخوردارند.

ویژگی های سرامیک طرح سنگ

سرامیکی که میخواهید در محیط های پر رفت و آمد و فضای باز مثل راهرو و راه پله‌ها نصب کنید باید ویژگی های لازم برای استفاده در چنین محل هایی را داشته باشند.

مقاوم بودن این سرامیک ها در زمان کاهش دمای بالا و سرمای شدید بسیار مهم است؛ چرا که در زمان قرار گرفتن در این دما، دچار ترک و یا شکستگی نشوند و بتواند سرما را تحمل کند.

سرامیک مناسب نمای داخلی باید ضدآب و رطوبت باشد تا به هنگام شست‌وشو و در زمان های بارندگی، آب به درون بافت آن نفوذ نکند و ظاهر سرامیک خراب نشود.

همچنین سرامیکی که در محيط های پرتردد نصب می‌شود باید ضد خراشیدگی باشد، تا در اثر این رفت‌وآمدها خط و خش برندارد و زیبایی و کیفیت اولیه‌اش را از دست ندهد.

از دیگر ویژگی‌هایی که وجود آن بسیار حائز اهمیت است، ضریب اصطکاک بالای سرامیک طرح سنگ است که احتمال لغزش و لیز خوردن را به صفر برساند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.