مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک طرح آنتیک پشت تلویزیون

آنچه در این مقاله می خوانید ...

کاربرد سرامیک طرح آنتیکویژگی سرامیک طرح آنتیکخرید سرامیک طرح آنتیک پشت تلویزیون

خرید سرامیک طرح آنتیک و نصب آن برای پشت تلویزیون جلوه‌ای بسیار خاص و فوق العاده به دیزاین و فضای تلویزیون خانه شما میدهد. جهت تهیه محصول به انتهای مطلب مراجعه کنید.

اگر به دنبال تغییری ویژه و منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی منزل و در ادامه ی آن ایجاد محیطی جذاب و چشم گیر هستید، قطعاٌ پیشنهاد ما به شما استفاده از سرامیک طرح آنتیک و دیگر طرح سنگ های طبیعی مانند کلکته و مرمر است .

نصب سرامیک ها در هر قسمتی از خانه و ساختمان که باشد با خود زیبایی، کیفیت و استحکامی مثال زدنی را به همراه می آورد. نقش و رنگ ها به علاوه ویژگی های متنوع در کنار هم و با تکمیل یکدیگر سرامیک به یک مصالح پرکاربرد و پرطرفدار تبدیل کرده است.

کاربرد سرامیک طرح آنتیک

سنگ هایی برجسته با اندازه های متفاوت و چیدمانی نامنظم در کنار یکدیگر در طیف رنگی گسترده و طبیعی، سرامیک طرح سنگ آنتیک را بوجود می آورند.

ترکیب و ظاهر مدرن و کلاسیک این طرح سرامیک توجه طراحان و مشتریان بسیاری را به خود جلب میکند و آن را تبدیل به سرامیکی کاربردی و پرفروش کرده است.

از جمله مکان های مختلفی که بکاربردن سرامیک طرح آنتیک برای آنها مناسب است، میتوان به موارد زیر اشاره کرد که با نصب این مدل سرامیک در هر یک از مکان های نام برده فضایی استثنایی و بی انتها چشم نواز خواهید داشت.

  1. دیوار پشت تلویزیون
  2. فضای بین کابینتی
  3. دیوار آشپزخانه
  4. دیوارپوش حمام و سرویس بهداشتی
  5. کافی شاپ و رستوران
  6. سالن پذیرایی
  7. راهروها و راه پله
  8. نمای ساختمان
  9. لابی هتل ها
  10. نما و فضای داخلی شومینه

ویژگی سرامیک طرح آنتیک

شاید تمیزکردن سرامیک آنتیک با سطح برجسته کمی دشوار و زمان بر باشد اما همین سرامیک با سطح صاف و صیقلی، کار نظافت و شستوشوی آن بسیار راحت است و با صرف کمترین وقت و موادشونده مثل روز اول تمیز و براق میشود.

قابلیت ضد آب بودن این سرامیک و نفوذناپذیری آن دربرابر آب، این سرامیک را مناسب و کاربردی برای نصب در محیط های خیس و مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی قرار می دهد.

این سرامیک ضخامت کم و مناسبی دارد که باعث متعادل بودن وزن سرامیک میشود تا سنگین نشود؛ اما با وجود همین میزان ضخامت کم، عایق خیلی خوبی در مقابل سرما و گرما و رطوبت هست. همچنین به حمل و نقل و نصب آسان و سریع سرامیک کمک کرده و از صرف زمان و هزینه های اضافی جلوگیری می کند.

با طیف و ترکیب رنگی بسیار متنوعی که دارد به شما این امکان را می دهد تا بدون محدودیت بتوانید هر آنچه می پسندید و در ذهن دارید را برای دکوراسیون خانه خود اجرا و پیاده سازی کنید.

خرید سرامیک طرح آنتیک پشت تلویزیون

همانطور که گفتیم و شما تا به اینجای مطلب خواندید این سرامیک بسیار به شما در داشتن دیزاین و دکوراسیونی متفاوت و جدید کمک خواهد کرد.

سرامیک طرح آنتیک علاوه بر اضافه کردن جلوه و نمایی کلاسیک و مدرن به طراحی داخلی، با ویژگی هایی که دارد دوام و استحکامی بلند مدت را به محیط شما می افزاید.

لازم به ذکر است که با شباهت ظاهری بسیار زیادی که به سنگ آنتیک طبیعی دارد، گزینه‌ای مقرون به صرفه و ارزان تری به نسبت سنگ آنتیک است که در صورت داشتن محدودیت هزینه میتوان از این سرامیک نیز بجای آن بهره گرفت.

به منظور خرید و همچنین استعلام قیمت و اطلاع از شرایط خرید و فروش این محصول با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید. مجموعه ما آماده راهنمایی شما و پاسخگویی به سوالات و نیازهای خریداران گرامی است.

مشاورین به شما کمک خواهند کرد تا خریدی مطمئن بهمراه شرایط مناسب با رضایت کامل داشته باشید.