مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک سوپر وایت نانو پولیش

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزایای سرامیک سوپر وایت نانو پولیش

اگر بدنبال سرامیک رنگ روشن هستید، سرامیک سوپر وایت که از لعاب نانو پولیش نیز برخوردار باشد، انتخابی بسیارعالیست. جهت خرید و استعلام قیمت با همراه شوید.

یکی از نکاتی که هنگام انتخاب کاشی سرامیک‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، درنظر گرفتن همزمان رنگ آنها و متراژ مکانی است که می‌خواهید کاشی سرامیک را در آنجا نصب کنید.

لازم به ذکر است که هر چه رنگ انتخابی شما به سمت روشن باشد و لعاب آن هم براق تر محیط را بزرگ و دلباز با روشنایی بیشتر نشان می‌دهد؛ و هر چه رنگ آن در طیف تیره باشد، محیط را کوچک و تاریک می‌کند.

در ادامه انواع ویژگی و مزیت های این سرامیک و انتخاب رنگ صحیح متناسب با هر مکان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مزایای سرامیک سوپر وایت نانو پولیش

در ابتدای مطلب اشاره‌ی کوتاهی به نقش رنگ سرامیک داشتیم؛ حال در ادامه به نکات دیگر می‌پردازیم. همانطور که گفتیم رنگ روشن محیط را در نظر بزرگتر می‌کند پس خوب است که برای مکان های کوچک از آن بهره بگیریم.

بعلاوه اگر انواع لعاب پولیش روی سطح آن بکار رفته باشد با بازتاب نورخورشید، روشنایی را چندین برابر می‌کند و درنتیجه برای مکان‌های تاریک با نورگیر و پنجره های کم بسیار مناسب است.

همین موضوع برای رنگ های تیره سرامیک نیز هست. رنگ تیره با لعاب مات با جذب نور و عدم انعکاس آن، بهتراست برای محیط های بزرگ و پرنور استفاده شوند.

همچنین نصب سرامیک سوپر وایت با تناژ روشن برای فضاهای خیس مانند حمام و دستشویی بسیار خوب است چرا که لکه های آب را نشان نمی‌دهد.

استفاده از این سرامیک بعنوان کفپوش برای اماکن پر رفت و آمد گزینه‌ی خیلی مناسبی نیست؛ به دلیل اینکه به سرعت کثیفی ها را نمایان می‌کند و نیاز به نظافت زیاد دارد.

اما انتخاب نهایی سرامیک کاملاً به سبک و سلیقه شما کاربران بستگی دارد. دکوراسيون داخلی و علاقه شما هرچه باشد، میتوانید متناسب با آن بهترین رنگ و طرح را انتخاب کنید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.