مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک دیوار حیاط طرح سنگ های آنتیک و تراورتن

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی سرامیک دیوار حیاطخرید سرامیک دیوار حیاط طرح سنگ

اگر به دنبال ایجاد تغییری خاص و متفاوت در فضای حیاط خانه خود هستند، خرید سرامیک دیوار طرح سنگ های آنتیک و تراورتن بهترین راه است.

حیاط در آپارتمان ها و خصوصاً خانه های شخصی، سهم قابل توجهی در زیباسازی و نمای ساختمانها دارند که نمی توان طراحی و دیزاین آنها را نادیده گرفت و به راحتی از کنار آن بی اهمیت گذشت.

نمی توانیم از هر مصالح و متریالی بدون در نظر داشتن معیارها و اصول معماری برای ساخت و تکمیل آن استفاده کنیم و منتظر نتیجه‌ای عالی و بی نقص باشیم.

سرامیک های دیوار طرح سنگ های طبیعی مانند آنتیک، تراورتن و لاشه بهترین انتخاب برای دستیابی به فضایی جذاب و استثنایی هستند. در ادامه مطلب بیشتر به آن میپردازیم.

ویژگی سرامیک دیوار حیاط

مصالحی که قرار است در بخش های بیرون از محیط داخلی ساختمان و در فضای باز که در معرض باران و برف و تغییرات دمایی شدید یا تابش مستقیم خورشید هستند مانند حیاط، پارکینگ و نمای خارجی، استفاده شوند؛ باید دارای ویژگی هایی باشند تا سازگاری لازم را برای چنین شرایطی را بدست آورند.

ویژگی اولی که وجود آن نسبت به دیگر ویژگی ها از اهمیت بیشتری برخوردار است، نفوذناپذیری آن در برابر آب است.

سرامیک دیوار حیاط باید ضدآب باشد تا در زمان بارش باران و برف، آب را به درون بافت خود جذب نکند.

پرسلان ها با جذب آب کمتر از 0.5 درصدی، بهترین نوع سرامیک برای مکان های سرباز هستند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خرید سرامیک دیوار حیاط طرح سنگ

بنابراین این سرامیک ها با داشتن ویژگی های منحصربه‌فردی که در بالا بیان شد، مناسب نصب برای محیط های باز مثل حیاط ها هستند. می‌توانند به شما در داشتن حیاطی با استحکام بالا همراه با زیبایی چشم نواز در طولانی مدت بسیار کمک کنند.

با نصب سرامیک های طرح سنگ طبیعی بعنوان دیوارپوش برای حیاط خانه‌ی خود، فضای شیک و مدرنی خواهید داشت.

قبل از خرید سرامیک دیوار حیاط به چند دقت داشته باشید:

  1. سعی کنید حتماً سرامیک پرسلان باشد
  2. ضخامت سرامیک کم نباشد
  3. سرامیک از نوع لعابدار باشد
  4. برش سرامیک از نوع کالیبره باشد

جهت تهیه این محصول میتوانید از طریق راه های قرار گرفته در انتهای مطلب ثبت سفارش نمایید. همچنین برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.