مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک اسلب طرح کلکته

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی سرامیک اسلب طرح کلکتهخرید سرامیک اسلب طرح کلکته

اگر بدنبال خرید سرامیک اسلب طرح کلکته با ترکیب رنگی های خاص و زیبا هستید، تا انتهای این مطلب بروید و با مشخصات این سرامیک کاملاً نیز آشنا شوید.

با بکارگیری سرامیک مناسب و هماهنگ با دکوراسیون داخلی محیط، می‌توانید مکانی با دیزاین منحصر به فرد و بی‌نظیری را بسازید. که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کند. به دلیل اینکه سرامیک‌ها سهم زیادی از هر فضا را به خود اختصاص می‌دهند، پس داشتن یک انتخاب متناسب و سازگار با محیط بسیار حائز اهمیت می باشد.

این تناسب هم شامل طرح و رنگ می‌شود و هم شامل مزایا و ویژگی‌های سرامیک. با در نظر گرفتن هر دو مورد به صورت همزمان هنگام‌ خرید و انتخاب محصول می توانید نتیجه ای مطلوب و خوب را شاهد باشید.

ویژگی سرامیک اسلب طرح کلکته

اولین ویژگی که برای هر محصولی به چشم می‌آید، فاکتورهای ظاهری آن است. شاید در نگاه اول طرح کلکته تنها یک طرح واحد به نظر بیاید اما انواع خطوطی که در شکل‌گیری این طرح نقش دارند و کشیده شدند، با تغیراتی کم یا زیاد، کلکته را بسیار متنوع کرده‌اند.

برای مثال خطوط طرح کلکته میتوانند نازک یا ضخیم باشند. میتوانند با تعداد کمتر و بیشترشان، بسته به سلیقه های مختلف طرح را شلوغ  و خلوت می کنند. اما مهمترین تغییر جذابی که این خط ها ایجاد می‌کنند این است که اگر به صورتی منظم کشیده شده باشند، مدل‌های بوک‌مچ و فورمچ را می‌سازند و اگر نامنظم و درهم طرح ریزی شوند مدل‌های رندوم چند فیس را ایجاد می‌کنند.

بعد از طرح و نقش نوبت رنگ است که انتخاب درست یا نادرست آن برای مثال میتواند در کوچک یا بزرگ شدن خانه تاثیر بگذارد. انواع رنگ های طرح کلکته:

  1. مشکی با رگه طلایی، سفید
  2. سفید با رگه مشکی، سفید و طوسی
  3. طوسی با رگه سفید، مشکی

این رنگ‌های رسمی، متداول و همه پسند هستند و برای اماکن متنوعی کاربرد دارند و قابل نصب‌اند. برای نمونه می‌توانیم به مکان های زیر اشاره کنیم که بعنوان کفپوش و دیوارپوش قابل استفاده است:

  1. حمام
  2. سرویس بهداشتی
  3. آشپزخانه
  4. سالن پذیرایی
  5. پشت تلویزیون
  6. راهرو و راه پله

وجود متریال و مواداولیه مرغوب، باکیفیت و درجه یک در ساخت و تولید این سرامیک ها، به افزایش و تکامل مزایای و ویژگی های آن بسیار افزوده است. از دیگر ویژگی‌های مهم سرامیک اسلب طرح کلکته می‌توان به موارد زیر را نام برد:

1) ضد آب و رطوبت

2) عایق گرما و سرما و صدا

3) سطحی صاف، صیقلی و براق

4) مقاوم در برابر تغییرات دمایی شدید

5) ضریب اصطکاک بالا و ضد لغزش

6) ضد خط و خش و خراش

7) نظافت و تمیزی آسان

8) درز و بند بسیار کم

9) نمایی یکدست و یکپارچه

10) ضد لک و کثیفی و باکتری

خرید سرامیک اسلب طرح کلکته

با توجه به مطلبی که تا به اینجا خواندید، سرامیک اسلب طرح کلکته با داشتن ویژگی های استثنایی هم در رنگ و طرح و هم در ساختار و بافت خود، انتخابی بسیار کاربردی و ویژه برای استفاده در مکان‌های مختلف می باشد.

این سرامیک علاوه‌بر زیبایی و دادن جلوه‌ای متفاوت به فضا، در استحکام و مقاوم شدن محیط شما بسیار تأثیرگذار است.

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت میتوانید از طریق هریک از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید. کارشناسان فروش مجموعه ما آماده‌ی راهنمایی و ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هستند. با دادن مشخصات کامل محصول مورد نیاز به شما کمک می‌کنند تا خریدی رضایتمند و اصولی داشته باشید.