مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید فروش کاشی سرامیک دیوار و کف به روزترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی کاشی سرامیکخرید فروش کاشی سرامیک دیوار و کفکاشی یا سرامیک؟

برای خرید فروش کاشی سرامیک مناسب برای دیوار و کف محیط های مختلف و آشنایی با ویژگی های آن، همچنین اطلاع از به روزترین قیمت بازار این مطلب شما را راهنمایی می‌کند.

تا به امروز مصالح مختلفی برای ایجاد استحکام و پوشش کف و دیوار ساختمان‌ها تولید شده‌اند. مانند پارکت، سنگ، چوب، کاشی، سرامیک، لمینیت، موزاییک، کاذب آلومینیومی و وینیل(pvc).

اما در این میان کاشی سرامیک ها هستند که با تنوع طرح های زیبا و طیف گسترده‌ای از رنگ های طبیعی توجه مشتریان و خریداران را به خود جلب کردند و رفته رفته تبدیل به پرفروش‌ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی شدند.

با این تنوع وسیع با توجه به نقش و طرح کاشی سرامیک ها میتوانید انواع محیط ها را با دکوراسیون های کلاسیک، مدرن، اسپرت، سنتی، مینیمال و طبیعی را به چیدمان درآورید.

ویژگی کاشی سرامیک

کاشی و سرامیک ها باید دارای ویژگی های گوناگون و خاصی باشند تا بتوانند متناسب و سازگار با انواع محیط ها مانند خیس و مرطوب، پرتردد و شلوغ و با تغییرات دمایی شدید، نقش خود را به خوبی ایفا کنند. همچنین بتوانند به تمامی نیازها و سلیقه های کاربران پاسخ دهند.

مواردی زیر بخش مهمی از این ویژگی ها هستند:

  1. نفوذناپذیر در برابر آب و رطوبت
  2. استحکام و سختی زیاد
  3. ضد خط و خش
  4. سطح صاف و صیقلی
  5. رسانایی ضعیف
  6. ضد باکتری
  7. ضریب اصطکاک بالا
  8. مقاوم در برابر تغییرات دما
  9. دمای ذوب بالا
  10. ضد لکه و مواد شیمیایی
  11. سازگار با محیط زیست
  12. ضد حساسیت
  13. بدون دزر و کالیبره
  14. عایق گرما و سرما و صدا
  15. مقاومت در زمان یخ‌زدگی

وجود هر یک از این ویژگی‌ها بسیار در کاهش صرف هرگونه هزینه و زمان اضافی برای تعمیر یا تعویض و حتی نگهداری و رسیدگی به کاشی سرامیک ها مؤثر است.

از دیگر ویژگی های مورد توجه کاربران که از اهمیت ویژه‌ای هم برخوردار است متنوع بودن طرح و رنگ کاشی سرامیک‌هاست؛ که پیشتر به آن اشاره‌ای کردیم و در این بخش این طرح های خاص و چشم گیر را برای آشنایی هرچه بیشتر شما نام می‌بریم:

  1. کلکته (رگه دار)
  2. تراورتن
  3. مرمر
  4. گرانیت
  5. آنتیک
  6. لاشه
  7. پتینه
  8. چوب و پارکت
  9. آجر
  10. سه بعدی
  11. فرش
  12. سنتی
  13. بافت
  14. شطرنجی

انتخاب طرح و رنگی هماهنگ با دکوراسیون داخلی محیط هدف بسیار در ارتقا و شیک شدن دیزاین فضایی که  کاشی سرامیک در آن بکار رفته بسیار تأثیرگذار است.

خرید فروش کاشی سرامیک دیوار و کف

کاشی یا سرامیک؟