مجموعه نقره سرام شما را به خرید بهترین کاشی و سرامیک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید فروش سرامیک فله عمده تهران ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع سرامیک فله و عمدهخرید فروش سرامیک فله

برای خرید فروش سرامیک فله و عمده از شهر تهران و سایر شهرها با قیمت مناسب و ارازن در طرح و رنگ های متنوع از طریق راه ارتباطی انتهای مطلب اقدام کنید.

با پیشرفت کشورها و گسترش سبک زندگی شهرنشینی، ساخت و ساز نیز در کشورهای زیادی افزایش یافت. طبیعتاً به دنبال این افزایش، تقاضا و نیاز به انواع مصالح ساختمانی هم زیاد می شود.

در کشور ایران نیز به همین گونه هست و تقریباً در تمامی استان ها و شهرها شاهد اضافه شدن هر روزه به تعداد ساختمان ها هستیم. لازم به ذکر است که علاوه بر ساخت و ساز جدید، موارد بازسازی و نوسازی نیز برای خانه ها انجام میشود.

انواع سرامیک فله و عمده

سرامیک ها از نظر جنس و مواد اولیه به سه دسته تقسیم میشوند:

  1. خاک قرمز(رد بادی)
  2. خاک سفید
  3. پرسلان(فول بادی)

از نظر کیفیت و مقاومت و مرغوبیت پرسلان ها گزینه‌ی بهتری هستند. برای مکان های پرتردد و شلوغ و محیط های خیس و مرطوب مناسبند.

سرامیک ها با چندین نوع لعاب مختلف مانند براق، مات، پولیش، نانو و سوپر پولیش به تولید می رسند. همچنین با طرح های زیبا و طبیعی بنام های کلکته، تراورتن، مرمیت، چوب، آنتیک و ترمو در بازار موجودند. 

خرید فروش سرامیک فله

همانطور که میدانید مهمترین مزیت خرید و فروش فله و عمده محصولات کاهش قیمت بسیار خوب آن است که میتواند به میزان چشمگیر و قابل توجهی بر روی قیمت نهایی تخفیف بگیرید.

اگر تناژ و حجم خرید شما بالا باشد، قطعا فروشنده بر سر قیمت با شما راه خواهد آمد.

اما دستبایی به قیمت ایده آل و مناسب خیلی هم راحت نیست؛ زیرا اگر بتوانید واسطه ها را کنار بزنید و مستقیم از کارخانه کلای مورد نیاز خود را تهیه کنید، آن زمان است که میتوانید قیمت مطلوب و رضایت بخشی که درنظر دارید، بدست آورید.

برای این منظور دو راه دارید: پیدا کردن کارخانه ها در شهرک های صنعتی و خرید حضوری یا ارتباط گرفتن با فروشگاه های آنلاین اینترنتی. که روش دوم باز هم در کمتر شدن قیمت تاثیرگذار است.

مجموعه ما با رساندن کاشی و سرامیک با طرح و رنگ های متنوع و جدید بی واسطه و مستقیم از درب کارخانه بدست خریدارن، بسیار هزینه ها را کاهش داده است و مناسب ترین قیمت را به شما تحویل میدهد.

ما آماده ارائه محصولات با قیمت رغابتی و عالی، همراه با کیفیت قابل قبول به مشتریان خود هستیم. برای داشتن انتخاب بهتر و اصولی تر محصول مورد نیازتان از مشاوره رایگان بهره بگیرید.

و برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید فروش سرامیک فله و عمده با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.